Brede kompetencer inden for murerarbejde

Erfaring med murerarbejde gennem et helt århundrede

Historie

Aage Wegener & Søn A/S blev grundlagt i 1912, og er den dag i dag en moderne virksomhed, der udfører håndværksopgaver inden for en lang række områder.

Virksomheden har bl.a. kompetencer inden for:

• Totalentreprise
  • Hovedentreprise
  • Murerarbejde
  • Tømrerarbejde
  • Entreprenørarbejde
  • Kloakarbejde
  • Tagarbejde

Om end der er tale om et nybyggeri af huse, ændringer i privatboligen eller et stort erhvervsbyggeri, står Aage Wegener & Søn klar til at varetage arbejdet. Virksomheden har i særdeleshed erfaring geografisk i Aarhus og Skanderborg, men tager også velvilligt opgaver ind fra andre dele af Danmark.

Store kompetencer inden for murerarbejde

Når det kommer til murerarbejde, er Aage Wegener en meget nærliggende samarbejdspartner, da virksomheden har erfaring med dette arbejde gennem et helt århundrede, hvor de har leveret solide kvalitetsløsninger.

Uanset hvor kompliceret eller kompleks en opgave måtte være, kan du trygt regne med Aage Wegener & Søn, der gennem tiden har varetaget utallige opgaver og leveret et solidt resultat. Derudover indtager virksomheden både store som små opgaver.

For at sikre kundernes tilfredshed hver gang udføres arbejdet med kundens ønsker i mente, hvilket sikrer den største gennemsigtighed muligt i processen.

Bred erfaring med tømrerarbejde

På trods af virksomhedens størrelse er Aage Wegener & Søn i stand til at løse både store og små tømreropgaver såsom ombygning, renovering eller nybyggeri i høj kvalitet. Virksomheden har såvel som med murerarbejde erfaring i Aarhus og Skanderborg, men indtager gerne opgaver i andre dele af Danmark.

Virksomheden er medlem af Dansk Byggeri, hvilket betyder, at den er omfattet af byg garantiordningen, hvilket er din sikkerhed for et kvalitetsbyggeri.

Af det følgende kan du se en oversigt over opgaver, som virksomheden har erfaring med:

• Nybygning af enhver art, både for virksomheder og private
  • Alle former for renoveringsopgaver
  • Tagarbejde
  • Dør- og vinduesudskifning
  • Lydisolering
  • Efterisolering
  • Murerarbejde

Virksomhedens arbejde baserer sig på stolthed inden for tømrerarbejdet, hvilket hænger sammen med den erfaring, som Aage Wegener & Søn har fået ved at være i branchen siden 1912.

Entreprenørarbejde

Aage Wegener & Søn har også erfaring inden for en lang række entreprenøropgaver, som fremgår af det følgende:

• Betonarbejde
  • Brolægning af terasser, fortove, p-pladser m.m.
  • Mindre gravearbejde
  • Alle former for kloak- og drænarbejde
  • TV inspektion af kloakledninger op til 160 m.m.

En faktor, der er vigtig at have i mente, når det kommer til entreprenørarbejde, er lokale forhold, hvilke skal tænkes ind i arbejdsprocessen. Pga. denne store erfaring som virksomheden har, har den opnået denne kendskab og know-how, der er altafgørende at besidde, når man skal fuldføre en entreprenørrelateret opgave til perfektion.

I forhold til kloakarbejdet er Aage Wegener A/S professionel kloakmester, hvilket betyder, at virksomheden er godkendt til at foretage kloakarbejde for private såvel som erhverv.

Med denne store erfaring i mente samt viljen og evnen til altid at levere et stykke kvalitetsarbejde, er Aage Wegener & Søn A/S den ideelle samarbejdspartner, når det kommer til en lang række opgaver inden for håndværksfaget. For at få et uforpligtende tilbud kan du kontakte Aage Wegener & Søn A/S på telefonnummeret 86520599.