Plankebord efter dine ønsker

Få et lækkert plankebord efter dine ønsker

LE Wood – plankeborde af høj kvalitet

LE Wood er en virksomhed, som producerer og leverer plankeborde af høj kvalitet til kunder i hele Danmark. Virksomheden drives af far og søn, som begge værner om det gode håndværk og design. De bruger kun håndmaskiner til at lave alle deres produkter, fordi det er sådan, de bedst sikrer et flot resultat.

LE Wood tilbyder en alsidig produktportefølje inden for plankeborde og møbler af træ. De producerer alt fra langborde, sofaborde, runde spiseborde og køkkenbordplader til bænke og vinreoler.

Sammensæt dit eget unikke plankebord

Det unikke ved et plankebord af træ fra LE Wood er, at ethvert bord er lavet efter individuelle ønsker. Ikke et bord et ens takket være træets forunderlige strukturer, der er skabt i den danske natur. Man kan selv bestemme bordets størrelse, form, træsort og ben, så man får lige præcis det plankebord, man ønsker. Det er også valget af træsort, der bestemmer farven på bordet. Er man til et lyst bord, så er lyst egetræ et godt valg, eller skal det være mørkt, er valnød det optimale.

Bruger kun egetræ fra danske skove

LE Wood bruger hovedsageligt udvalgt egetræ fra danske skove. I samarbejde med danske savværk skæres træet op og tørres, hvorefter træet er klar til at blive lavet til de smukkeste plankeborde. Gennem samarbejdet med danske leverandører sikrer virksomheden, at træet er af den højeste og bedste kvalitet.

Fordelene ved at få et plankebord

Mange bekymrer sig måske om prisen på sådan et bord og vedligeholdelsen af det, men der er dog så mange fordele, der opvejer disse bekymringer.

Den største fordel er, at et plankebord aldrig rigtig går af mode på grund af sit naturlige, rustikke og simple udseende. Det betyder også, at det er nemt at indrette efter, og man behøver ikke at frygte, at bordet ikke passer til gardinerne, sofaen eller gulvtæppet.