Mange tilfredse kunder hos Sundby Trapper

Få hjælp til at finde den rigtige trappe eller altan

Flotte trapper og altaner fra Sundby Trapper A/S

Nogle gange kan ganske små ting gøre en stor forskel. Dette gælder bl.a., når dit hjem trænger til fornyelse. I stedet for at renovere hele din bolig, kan du nøjes med mindre dele. Du kan f.eks. give nyt liv til et rum med en ny trappe eller få et ekstra opholdssted i form af en altan. Udbuddet af trapper og altaner er stort, og det kan derfor være svært at på egen hånd at finde den helt rigtige løsning til lige præcis ens eget hjem. Derfor kan det være en god idé at henvende sig til en virksomhed med forstand på området.

Erfaring, kvalitet og garanti

I 1964 blev Sundby Trapper grundlagt, og siden er virksomheden blevet større og større. Sundby Trapper har mere end 50 års erfaring med produktion og montering af trapper og altaner. Tilmed er kvalitetsniveauet af trappeproduktionen altid højt, da Sundby Trapper er medlem af Dansk Trappefabrikant Forening. Ligeledes er kundernes sikkerhed vigtig, og derfor er virksomheden også medlem af Håndværkergarantien. Som kunde hos Sundby Trapper er du altså altid i de bedste hænder og altid sikret det bedste resultat.

Indendørs og udendørs trapper til enhver smag

Forskellige hjem kræver forskellige trapper. Hos Sundby Trapper er udvalget af trappetrin og trinforkanter stort, så der er noget for enhver smag og til ethvert hjem. Det betyder, at trappen kan skræddersys den enkelte kundes specifikke behov, så det ønskede slutresultat opnås. Uanset om der er tale om en indendørs eller udendørs trappe, står medarbejderne klar til at hjælpe og rådgive dig. Det eneste, du som kunde skal tage stilling til, er, hvilken trappe du ønsker. At trappen har de rette højde- og dybdeforhold, samt at trappetrinene har de rette mål, sørger eksperterne fra Sundby Trapper for. Også efter monteringen af trappen, er teknikerne klar til at svare på eventuelle spørgsmål i forbindelse med brug og vedligeholdelse af trappen. Gennem årene er det blevet til mange tilfredse kunder – særligt er kunderne glade for de lydisolerede indendørstrin samt trin med rustfri forkantsliste.

Design din egen altan

Altaner er både ideelle til dig, som bor i en lejlighed uden gårdhave, eller til dig som bor i en villa og ønsker udgang fra 1. sal. Det er dejligt med let adgang til luft og lys året rundt, og dette kan en altan bidrage med. På altanen kan du nyde en kold eller varm drink, læse en god bog, få tanket op på D-vitaminer eller have hyggeligt samvær med venner eller familie. En altan er altid en god investering, som vil bidrage til mange gode stunder. Der findes mange forskellige slags altaner, idet glasgelænder, vanger, glasværn og belægninger kan kombineres på et utal af måder. Dette betyder, at du som kunde hos Sundby Trapper helt selv kan designe din egen altan ned til mindste detalje. I samarbejde med eksperterne fra Sundby Trapper findes den bedste løsning til din lejlighed eller dit hus.