Kvalitetsbevidst tømrer i Vejle

Få hjælp til byggearbejdet i Trekantsområdet

Erfaren tømrer med hænderne skruet rigtigt på

Byggefirmaet Ove Jensen A/S er et professionelt byggefirma med speciale i træ, der er beliggende i Vejle. Firmaet, der i 1978 blev stiftet af tømrermester Ove Jensen, startede op som ethvert andet traditionelt tømrer- og snedkerfirma og har senere udvidet med nu også at fremstille speciallavede trætrapper. Hos Byggefirmaet Ove Jensen A/S finder du en flok dygtige tømrere, der udfører en bred vifte af tømreropgaver både for private kunder og professionelle bygherrer.

Det vejlensiske byggefirma kan klare alle former for tømrer- og snedkerarbejde og tilbyder blandt andet hjælp til følgende opgaver:

• Små og store reparations- og serviceopgaver
  • Udskiftningsopgaver ved nye døre og vinduer
  • Ombygning
  • Tilbygning
  • Hoved- eller fagenterprise
  • Tagarbejde
  • Isoleringsopgaver
  • Trapper
  • Forsikringsarbejde

Byggefirmaet står altså ikke udelukkende for enkeltopgaver, men de indbydes i stedet også af og til til at være med i større hoved- og fagentrepriser, hvor deres kompetencer rigtigt skinner igennem.

Professionel snedker og tømrer i Trekantsområdet

Byggefirmaet Ove Jensen udfører alle former for traditionelt tømrer- og snedkerarbejde og er dagligt i gang med nye projekter for deres mange private og erhvervskunder. Herunder har byggefirmaet stor erfaring med forskellige bygge- og serviceopgaver for uddannelsesinstitutioner i Vejle-området.

I deres eget snedkerværksted udformer snedkerne hos Byggefirmaet Ove Jensen A/S selv alt fra enkeltplader til mere komplette messestande til små og store opgaver. Med en topmoderne teknologi og kompetente medarbejdere er de hos Byggefirmaet Ove Jensen A/S derfor i stand til at varetage mange forskellige snedkeropgaver, herunder også opgaver involveret i specialinventar samt reparation og istandsættelse af bevaringsværdige vinduer og døre. Med denne enestående profil som både tømrer- og snedkervirksomhed udfører Byggefirmaet Ove Jensen A/S derfor mange forskellige tømrer- og snedkeropgaver, der gælder alt fra moderne nybyggeri til traditionelle renoveringsopgaver af ældre bygninger.

Med mere end 30 års erfaring med udskiftning og andet arbejde med vinduer og døre, leverer Byggefirmaet Ove Jensen A/S et langtidsholdbart håndværk med en detaljeorienteret finish. Til langt de fleste opgaver og specielt ved udskiftning af døre og vinduer, står det Vejlekendte byggefirma gerne både for levering og montering.

Få realiseret dine byggedrømme

Går du og drømmer om en flot tilbygning til huset, eller er det blot dele af huset, der trænger til en grundig renovering? Du kan med fordel få hjælp af Byggefirmaet Ove Jensen A/S og få et kompetent og kvalitetsbevidst byggefirma til at stå for din ny- eller ombygning. Kontakt dem med det samme og få en uforpligtende snak og et tilbud på dit forestående projekt.

Byggefirmaet Ove Jensen A/S er både medlem af Dansk Byggeri samt tilknyttet Byg Garanti, hvilket giver dig som kunde en ekstra garanti for og sikkerhed om altid at få leveret et flot stykke tømrerhåndværk.

Har du spørgsmål til, hvordan dit byggeprojekt skal forløbe, eller ønsker du blot at høre mere om, hvilke opgaver Byggefirmaet Ove Jensen A/S kan varetage for dig, kan du kontakte dem på telefon 75 83 33 55 eller sende dem en mail til info@ovejensenas.dk og få svar på dine spørgsmål.