Entreprenør- og kloakeringsekspert

Få hjælp til grave- og kloakarbejde

Entreprenør- og kloakarbejde

Hvis du leder efter en kvalitetsbevidst entreprenør, har du fundet den rette side, da Odder Entreprenørfirma har en kompetent og professionel tilgang til arbejdet. Uanset hvilken størrelsesorden din opgave er i, står Odder Entreprenørfirma klar til at løse opgaven til tiden. Uanset om opgaven skal udføres for private, virksomheder eller offentlige institutioner, står Odder Entreprenørfirma klar til at løse opgaven med dine ønsker i mente.

Udover entreprenørarbejdet har virksomheden også stærke kompetencer inden for kloakarbejde, hvilket virksomheden er autoriseret til.

En virksomhed med alsidige kompetencer

Ingen opgaver er for store eller for små til Odder Entreprenørfirma, og derfor står virksomheden klar, hvis det drejer sig om alt lige fra en ny udestue til rydning af sne. Nedenfor ses nogle af de områder, virksomheden har kompetencer inden for:

• Entreprenørarbejde

• Gravearbejde

• Kloakservice

• Støbearbejde

• Minirenseanlæg

Før den pågældende opgave startes, laves der i samspil med dig en plan om, hvordan arbejdet skal gribes an samt forventningsafstemmer, hvilket sikrer, at der er 100 % transparens under hele processen.

Ekspert i kloakering

Odder Entreprenørfirma er stolte af at udføre kloakering og gravearbejde i høj kvalitet. Selv de mindre facetter i opgaven lader virksomheden ikke gå uset hen, eftersom de ved, at det er mange mindre dele, der udgør helheden.

Entreprenørfirmaet er endda også medlem af Kloakmestrenes Kvalitetskontrol, hvilket er en organisation, der stiller høje krav til medlemmerne i forhold til overholdelse af regler og kvalitetsarbejde.

Hvis man ønsker servicering af en kloak, er Odder Entreprenørfirma også kandidat til opgaven, der ved, at kundens glæde i sidste ende hænger sammen med rettidig omhu. Både pga. deres stramme tidsplan og intention om altid at udføre arbejde i høj kvalitet, skal man ikke have ondt i maven over at hyre Odder Entreprenørfirma til en kloakeringsopgave.

I forbindelse med en potentiel kloakeringsopgave skal du ikke tøve med at kontakte virksomheden for at få et uforpligtende tilbud. Virksomheden har tidligere udført opgaver i en række forskellige byer herunder:

• Horsens

• Silkeborg

• Skanderborg

• Aarhus

• Odder

Gravearbejde af kompetent entreprenør

Såvel som kloakeringsarbejdet udfører Odder Entreprenørfirma gravearbejde i en lang række byer, der kan ses i ovenstående afsnit. Selvom du har en opgave, der ikke ligger i nogle af de ovenstående byer, skal du ikke tøve med at kontakte dem i forbindelse med et uforpligtende tilbud på opgaven.

Den store erfaring Odder Entreprenørfirma har, sikrer, at gravearbejdet bliver tilrettelagt nøje, hvilket er en stor succesfaktor, når det kommer til renovations- og byggearbejdet.

Hvis man ikke har styr på sikkerheden undervejs i processen, kan regningen komme til at blive dyr for dig, hvorfor det er altafgørende, at man har styr på nedgravede stærkstrømskabler og kloaker. Det, at Odder Entreprenørfirma er medlem af Kloakmestrenes Kvalitetskontrol, er med til at gøre virksomheden troværdig i forhold til det kvalitetsarbejde, som er hjørnestenen i virksomhedens værdisæt.