Professionelt tømrer- og byggefirma

Få hjælp til istandsættelse af boligen

Byggefirmaet Lindgaard Nielsen ApS er et professionelt byggefirma med store kompetencer inden for træarbejde. Virksomheden er beliggende i Grenå, men kommer ud til kunder på hele Djursland samt i Randers, Århus og omegn. De har flere års erfaring i branchen, så uanset om du henvender dig til dem som privatperson eller i forbindelse med en tømreropgave til erhverv, kan du være sikker på, at de altid udfører et professionelt stykke tømrerarbejde, som du kan være tilfreds med mange år fremadrettet.

Få hjælp til din tømreropgave

Uanset hvilken tømrerfaglig opgave, du har brug for hjælp til, har virksomheden et godt team af kompetente og fagligt dygtige tømrere, som altid står klar til at hjælpe dig. De hjælper med et væld af forskellige opgaver i forbindelse med både nybyggeri, om- og tilbygning af alle typer af ejendomme. Ingen opgave er hverken for stor eller lille, og de hjælper blandt andet med:

• Isolering

• Papirisolering

• Nyt tag

• Nyt gulv

• Halbyggeri

• Vinduer og døre

• Trapper

• Nyt køkken

Virksomheden har en stærk faglig baggrund inden for tømrerarbejde, og de stræber altid efter at imødekomme dine krav ved en opgave, således at i sammen kommer frem til det gode resultat, som du forventer, og som du efterfølgende kan være tilfreds med. Høj faglighed, stærke kompetencer og fuld tilfredshed fra deres kunder er derfor værdier, som altid er i højsædet, når deres dygtige hold af tømrer kommer ud og hjælper dig.

Få hjælp til den rigtige isolering

Hos byggefirmaet Lindgaard Nielsen ApS har de professionelt hold af tømrer, som står klar til at hjælpe dig med isolering. De ved nemlig, hvor vigtigt det er med den rigtige isolering, da det har betydning for både varmeregning, husets værdi samt det gode indeklima.

Virksomheden er autoriseret isolatør for Papirisolering Danmark, hvilket betyder, at de er godkendt til at foretage papirisolering hos dig. Denne form for isolering består primært af genbrugspapir, og det er derfor en miljøvenlig og økonomisk god løsning, som også holder på længere sigt.

Professionelt tagarbejde

Hos virksomheden er de ligeledes din professionelle tømrer, når det kommer til tagarbejde. Når dit tag skal skiftes eller renoveres, står de altid klar til at hjælpe. Der findes desuden et væld af forskellige muligheder, når du står overfor at skulle have nyt tag, og der er mange ting, der skal tages stilling til. Her kan du med fordel tage Byggefirma Lindgaard Nielsen med på råd, så de med deres ekspertise i tagarbejde kan rådgive og hjælpe dig med at finde det perfekte tag til din bolig.

Få et uforpligtende tilbud på din tømreropgave

Mangler du en god tømrer, kan du med fordel kontakte Tømrer- og Byggefirma Lindgaard Nielsen, som altid står klar til at hjælpe dig med enhver tømreropgave fra start til slut i processen.

Har du spørgsmål eller ønsker du at vide mere, om de forskellige opgaver, de kan varetage for dig, kan du kontakte dem på tlf.: + 45 46 35 30 32 eller sende en mail på info@lindgaard-nielsen.dk. Her kan du samtidig få et gratis uforpligtende tilbud eller overslag på en given opgave.