Ombygning, renovering og andet murerarbejde hus murerfirma Michael Bruhn

Få hjælp til murerarbejde af prisbelønnet murer i Århus

Murermester med alsidig profil

Hos Murerfirmaet Michael Bruhn finder du en erfaren og yderst kvalitetsbevidst murer, der kan udføre de fleste typer af mureropgaver. Murermester Michael Bruhn åbnede sit murerfirma i 2005 og har siden da udført diverse mureropgaver for kunder i og omkring Aarhus. Som murer i Aarhus er der nok kunder at tage sig af, men selvom der er travlhed, bliver der aldrig gået på kompromis med hverken kvalitet eller kundeservice. Hver kunde får deres opgave individuelt tilpasset og vurderet, så det lykkedes at give kunderne den bedste løsning.

Murermester Bruhn tilbyder en alsidig profil, hvor enhver type mureropgave snildt kan klares. Firmaet har en stor rækkevidde fra deres base i Aarhus til hele Østjylland, og til deres kunder tilbyder de blandt andet at udføre følgende typer opgaver:

• Totalentreprise

• Badeværelser – både ombygning, nybyg og renovering.

• Ombygning af andre rum i boligen.

• Facaderenovering

• Microcement

Tilfredse kunder giver belønning

Specielt de private kunder bliver prioriteret højt hos Murermester Bruhn og netop her bliver der lagt vægt på den gode kundeoplevelse. Der skal nemlig være en god og ærlig kundekommunikation forløbet igennem for at opnå gode resultater, mener murerfirmaet. Netop dette har da også vist sig som værende noget, murerfirmaets kunder i den grad sætter pris på, og som de belønner deres lokale murermester for.

Hos Murermester Bruhn når rygtet om kvalitet og flotte resultater nemlig langt. Med et væld af stabile leverancer og glade smileyer bag sig, vandt Murermester Michael Bruhn prisen for årets murer tilbage i 2012. Sidenhen har firmaet været nomineret til samme pris i både 2013, 2014, 2016 og 2017.

Murerfirmaet Michael Bruhn er dertil også dækket af Byg Garanti, hvilket er en god forsikring for dig som kunde at have.

Få dine byggedrømme ført ud i livet

Der kan være mange grunde til at få lavet en renovering af dele eller hele din bolig. Hvad end det drejer sig om pladsmangel, at huset trænger til en kærlig hånd, eller om det blot drejer sig om at lave en god investering med et nyt badeværelse for en prisoptimering af boligen, kan Murerfirmaet Michael Bruhn varetage det murerarbejde, der er forbundet med ombygningen.

I mange ældre boliger kan det være tiltrængt med et nyt badeværelse, og netop her er Murermester Bruhn specielt kompetent. Med mange års erfaring og indgående kendskab til materialer, indretning mm er Murermester Bruhn en god samarbejdspartner til renoveringen af dit badeværelse. Som tovholder på dit byggeprojekt sørger Murermester Bruhn også for at overholde deadlines og budgetter, der ellers kan være svære at overkomme midt i et rodet byggeprojekt.

Benytter du dig af murerfirmaets totalentreprise, får du hele pakken hos ét og samme firma. Det betyder, at murerfirmaet står for kontakten til andre håndværkere, der er brug for at få udført andre opgaver involveret i byggeprojektet, og du behøver altså kun holde styr på ét håndværkerfirma, nemlig Murermester Bruhn i Aarhus.