Holger Danske flytteforretning tilbyder en professionel service

Få professionel hjælp til flytningen

Står du overfor, at skulle flytte? Hvis du har prøvet at flytte før, ved du, at processen kan virke uoverskuelig, og det kan ofte tage længere tid end man lige havde regnet med. Derfor kan du med fordel overveje, om ikke du skal have hjælp fra et professionelt flyttefirma. Holger Danske Flytteforretning står klar til at hjælpe dig, og sørge for, at du får en problemfri flytning, hvor du ikke selv skal bære det tunge læs.

Landsdækkende flyttefirma med 40 års erfaring

Holger Danske Flytteforretning har afdelinger i både København og Aarhus, men står klar til at hjælpe rundt i hele landet. De har mere end 40 års erfaring med både privat og erhvervsflytning, så uanset hvad du har brug for, står de klar til at hjælpe fra start til slut.

Derudover råder de over mange forskellige former for specialudstyr til løft af tunge genstande, forskelligartet emballage, garderobebokse og meget mere, som vil gøre hele processen nemmere, og sikre dig en optimal flytning – uanset hvad, du har brug for.

Opmagasinering efter dine behov

Under flytning kan det ofte være praktisk at få opbevaret en del af dine møbler. Det kan være, at du skal flytte til en mindre bolig, eller du blot har brug for at komme på plads lidt af gangen. Uanset hvad grunden er, kan du med fordel gøre brug af det store lagerhotel til opmagasinering, som Holger Danske Flytteforretning ligeledes råder over. Det kan bruges til lige præcis, det du ønsker, og derudover, så er lagerhallerne:

• Videoovervåget
  • Opvarmede og klimakontrollerede
  • Tyverisikrede
  • Åbent alle ugens dage efter aftale

Du kan dermed være sikker på, at der bliver passet godt på dine ting, og samtidig får du fleksibel opmagasinering, hvor du nemt og hurtigt kan få fat i dine ting igen, så snart du ønsker det.

Få en nem og overskuelig flytteproces med hjælp fra Holger Danske Flytteforretning

Gør din egen flytteproces nemmere med en erfaren, pålidelig og omhyggelig flyttemand, som altid yder god service. Kontakt Holger Danske Flytteforretning i dag på tlf.: 70 87 98 57, og få et gratis uforpligtende tilbud på lige netop din flytning. Du kan selvfølgelig også altid ringe, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere om både flytning og opbevaring