Fysioterapeut ThorFys - fysioterapi

Find din lokale fysioterapeut og få den rette behandling

Thorfys – din lokale fysioterapeut i Grindsted

Flere og flere har dagligt problemer med smerter eller lidelser, der er opstået i forbindelse med sport, arbejde eller enkelte uheldige situationer, der har sat kroppen i ubalance. Gennem fysioterapi kan kroppens ubalancer og smerter behandles, hvad end det har med led, muskler, nervesystemet eller kredsløbet at gøre.

I klinikken Thorfys, der er beliggende i Grindsted, kan du modtage fysioterapeutisk behandling mod skader og smerter, lige gyldigt hvor disse skulle komme fra.

Thorfys’ faste personale består af de to fysioterapeuter, Jan Vinding og Per Thorsen, der begge har mange års erfaring med fysioterapi, hvorfor der altid vil ligge et fagligt grundlag bag den behandling, der tilbydes. Klinikken tilbyder blandt andet følgende typer af fysioterapeutiske behandlinger:

• Ultralydsscanning
  • RSWT – trykbølgebehandling
  • Akupunktur

Få et skræddersyet behandlingsforløb

Det er sjældent, at klinikken modtager to klienter med samme problemstilling, og derfor tager de hos Thorfys altid højde for den enkeltes situation, ønsker og behov. Klinikken har ofte klienter med meget forskellige problemstillinger, hvor både smerter, gener og mobilitet kan være til stor afveksling. Derfor tilbydes individuelt tilpassede behandlingsforløb med både almindelige træningsprogrammer og genoptræning efter skader, der altid laves i samråd med klienten.

Slip for smerter med fysioterapeutisk behandling

Med hjælp fra en fysioterapeut får du behandlinger eller aktiviteter, der hjælper til en bedre bevægelighed i led og muskler. Med fysioterapeutisk behandling genoprettes kroppens styrke og balance, der med tiden vil lindre smerte og lade skader være fortid.

De fleste vil gennem deres liv opleve en form for skade eller længerevarende smerte. Hvad end det drejer sig om knæskade, rygsmerter eller noget helt tredje, er fysioterapi en god mulighed for effektiv behandling. Med den rette behandling vil du hurtigt kunne vende tilbage til dine daglige aktiviteter, lige gyldigt niveau.