Få din terrasse eller indkørsel til at skinne med fliserens

Fliserens gør gamle fliser nye

Har du en terrasse eller en indkørsel, der har nogle triste og slidte fliser, som trænger til lidt nyt liv? Så prøv fliserens for at få dem til at se ud som nye igen. Det kan give din bopæl et helt nyt og friskt udtryk at få fliserne renset, så dit hjem igen ser flot ud. Der er flere fordele ved at anvende fliserens frem for at kaste dig ud i at købe nye og lave en ny terrasse. Disse får du her et overblik over, så du kan vurdere, om du skal prøve at rense dine fliser på denne måde.

Sådan foregår fliserens

Fliserens er en måde, hvorpå du kan fjerne algerne og flisepesten, der med tiden er kommet frem på fliserne. Dette gør nemlig, at fliserne bliver mørkere, får hvide pletter og dermed også får et mere kedeligt udtryk, hvilket kan få hele din bopæl til at se trist ud. Med fliserens bliver skidt, alger, mos og flisepest opløst, så det er nemt at vaske af ved brug af professionelt udstyr. Efterfølgende bliver de desinficeret, og til sidst får de en imprægnerende behandling, så de er modstandsdygtige, hvis der skulle komme nye angreb igen. Får du et professionelt firma til at udføre dette, er du garanteret et langtidsholdbart resultat. Fagfolkene sørger nemlig for at tjekke efter første behandling for at være sikre på, om det var så effektivt som ønsket. Derefter renses fliserne igen. Det vil sige, at du er sikret en flot og ren terrasse eller indkørsel, som får dit hjem til at skinne.

Fordele ved at vælge fliserens

Nogle vil måske mene, at det bedre kan betale sig at lægge nye fliser frem for at få de gamle renset. Men der er mange fordele ved at anvende fliserens:

• Hvis du får det gjort professionelt, er du sikker på, at det bliver gjort ordentligt, og at det holder længe, så du ikke skal tænke på flisepest i lang tid.
  • Det er et økonomisk attraktivt alternativ til at få lavet en ny terrasse med nye fliser.
  • Du får det samme flotte resultat som ved at lægge nyt. Med fliserens opnår du helt rene fliser igen.

Du får et helt igennem effektivt resultat, som holder godt, så du ikke skal igennem besværet ved at rive den gamle terrasse op og lægge en helt ny.