Installation af klimaanlæg

Fra små kunder til Københavns politigård

Dankøling er i dag en af landets førende på deres område – det er deres iøjefaldende vækst gennem de sidste 15 år et tydeligt bevis på. Fra deres opstart, hvor de primært betjente mindre virksomheder i det sjællandske, er de nu ambitiøse leverandører af klimaanlæg til erhverv til erhverv og private i hele landet, og på listen over kunder står nu også Københavns Politigård og Hifiklubben. Siden deres grundlæggelse har fokus være på at levere aircondition og klimaanlæg af bedste kvalitet, og et konstant øje på udviklingen af branchens nyeste teknologier har gjort Dankøling i stand til at skabe fleksible løsninger til en bred vifte af kunder – løsninger der går i spænd med kundernes eksisterende indretning.

Dankøling forlader ikke pladsen før klimaanlægget virker

Succesen bag den sjællandske virksomheds vækst er, at de altid leverer en kvalitetsindsats. Det betyder, at deres kunder er garanteret en kompetent service lige fra processens start til slut – rådgivningen omkring klimaanlæggene og monteringen af dem er to lige vigtige elementer, og på begge punkter skiller Dankøling sig ud. Et mantra i den sjællandske virksomhed er, at de ikke forlader pladsen før klimaanlægget virker, og det understreger kun deres dedikation til deres kunders tilfredshed.

Konkret kunde-case cementerer Dankølings evne til at løse udfordringer

Et eksempel på deres dedikation og ekspertise er kunde-casen Hifiklubben. Her blev Dankøling bedt om at levere et klimaanlæg til et større medarbejderkontor, hvor oplevelsen af træk skulle minimeres, og der samtidig skulle holdes en temperatur på 21-24 grader. Ud fra anlægsbeskrivelsen valgte Dankøling at montere et Daikin anlæg. En efterfølgende implementering af rumopdeling i Hifiklubbben, gjorde imidlertid, at det oprindelige klimaanlæg ikke længere fungerede optimalt. Derfor valgte Dankøling at løse udfordringen ved at etablere en diskret ventilationskanal med det formål at aflede kølingen, så medarbejderne i begge rum kunne arbejde i et velegnet indeklima – uanset indretning har Dankøling en løsning.