fisk engros

Frisk fisk leveret direkte til din virksomhed

Har du brug for frisk fisk til din virksomhed? Så kan du få leveret forskellige typer fisk, når du har brug for det af din lokale fisk engros. Afhængigt af sæsonen er der ofte et stort udvalg hos de forskellige forhandlere, så du kan få lige netop den slags fisk leveret, som du har brug for. Ved at bestille dag-til-dag levering er du desuden sikker på at få helt frisk fisk, som du og dine kunder kan nyde. Du slipper desuden for besværet ved at afhente og transportere. Du kan eksempelvis få leveret både fisk og skalddyr fra Århus Fiskeeksport ApS. Deres leveringsomfang dækker det meste af Midtjylland, mellem Vejle og Randers.

Fisk af god kvalitet

Når det kommer til at sælge fisk, er det vigtigt, at det er af god kvalitet. Derfor er det også en god ide at købe fisk til din virksomhed fra en fisk engros, der både fanger og udvælger deres fisk med stor omhu. Det gælder uanset, om det drejer som om større fisk som laks og tun, eller om det handler om skalddyr som rejer. Ønsker du fisk af god kvalitet, bør du være sikker på, at din fisk engros får fiskene ind i løbet af natten, så de er helt friske, når de ankommer til din virksomhed – klar til at blive solgt eller serveret til dine kunder. Sørg for at undersøge anmeldelser af de forskellige fisk engros i nærheden af dig, inden du vælger din forhandler, så du ved, at de kan levere de bedste varer til dig.

Levering til forskellige typer virksomheder

Hos en fisk engros kan du bestille frisk fisk, uanset hvilken virksomhed du har. De fleste leverer både til supermarkeder, restauranter og steder med større fælles kantiner, for eksempel til institutioner som plejehjem og skoler. Ved at få din fisk leveret er du altid sikker på, at dine kunder, beboere eller studerende får serveret helt frisk fisk. Derudover har din lokale fisk engros stor erfaring inden for området, og du kan derfor altid kontakte din nærmeste forhandler for at få hjælp angående typen af fisk, opbevaring, tilberedning og lignende. De har ofte særligt gode opskrifter på eksempelvis fiskefars eller andet, som du kan nyde godt af. Det kan også være, hvis du har andre spørgsmål eller mangler yderligere informationer for at yde den bedst mulige service for dine kunder.