Full-service flyttefirma på Sjælland

Full-service flyttefirma på Sjælland

Et flyttefirma med kunden i fokus

Handy A/S er et flyttefirma, der siden 1978 har været det oplagte flyttefirma at vælge uanset, om der er tale om en flytning for private, erhvervslivet og offentlige virksomheder. Handy A/S brander sig på at være et flyttefirma, der altid sætter kundens behov i første række, hvilket manifesteres i skræddersyede løsning og personlig betjening og derved sikrer, at kunden altid bliver inddraget i flytteplanen.

Det hårde arbejde som Handy A/S har leveret gennem tiden, er flere gange blevet anerkendt gennem nomineringer til forskellige priser såsom ”Entrepreneur of the Year”-prisen i 2011 og prisen for ”Årets transportvirksomhed” i 2008. Det hænger bl.a. sammen med den nytænkning, innovation og effektivisering, som prioriteres højt hos flyttefirmaet.

Uanset hvilke opgaver, der er tale om relateret til flytning, har Handy A/S kompetencerne til at udføre opgaven efter en høj standard. Dette kan eksempelvis være opgaver som interne eller eksterne erhvervsflytninger, serverflytninger, nedpakninger, udpakninger, opbevaring, arkivflytning eller maskinflytning.

Erhvervsflytninger på hele Sjælland

Hvis du vælger Handy A/S som samarbejdspartner i forbindelse med din flytning, sikrer du, at du får en god service og kommunikation, hvorfor du ikke bliver skuffet. Uanset hvornår du ønsker, at din erhvervsflytning skal finde sted, er Handy A/S villig til at imødekomme ønsket – uanset om der er tale om en weekend eller om natten.

Derudover er flyttefirmaet i besiddelse af de nyeste flyttevogne og opbevaringscontainere på markedet, hvilket også er medvirkende til at give Handy A/S en konkurrencemæssig fordel.

Hvis der er tale om flytning af arbejdsplads, også kaldet domicil-flytning, har virksomheden også gjort sig store erfaringer på dette område. Netop fordi Handy A/S kender til de omkostninger, der kan være i forbindelse med forsinkelse af flytning, leverer de altid et stykke kvalitetsarbejde i rettidig omhu.

Lagerhotel

Handy A/S råder over 2500 kvadratmeter klimareguleret og alarmovervåget lagerhotel i Roskilde, hvor du både kan få dine ejendele opbevaret i lukkede containere og på pallereoler. Hvis der opstår uforudsete problemer i processen, har virksomheden på baggrund af sine mange år i branchen de erfaringer, det kræver for at løse problemet på den bedste måde i den pågældende situation.

Når dine ejendele skal fragtes ud på lagerhotellet, kan du vælge selv at håndtere opgaven eller få Handy A/S til det, men med virksomhedens store erfaring og opmærksomhed på kvalitet i mente, skal du ikke være bekymret for dine ejendele, når de er i Handy A/S’ besiddelse.

Kompetencer inden for ind- og udlandsflytning

Også hvis der er tale om en ind- eller udlandsflytning, har virksomheden de rette kompetencer til at klare opgaven effektivt og hurtigt. Idet virksomheden er bekendt med, hvor besværligt det godt kan være i forhold til told og skat, hjælper Handy A/S dig med udformning af dokumenter, hvis der er behov for det.

Kontakt Handy A/S

Hvis du står med en flytning inden for følgende områder, skal du ikke tøve med at kontakte flyttefirmaet:

• Erhvervsflytning
  • Privatflytning
  • Eksportflytning
  • Turnkey flytning
  • Maskinflytning
  • Arkivflytning
  • Flytning af arbejdsplads
  • Montering efter flytning

Handy A/S kan kontaktes på telefonnummeret 46 35 49 20.