Brændeovne, gaspejse, pilleovne, havepavillon til opbevaring

Fyr & Flamme hjælper dig med at finde den rette brændeovn

En brændeovn er ikke bare en brændeovn. Den har flere forskellige fordele og funktioner i dit hjem, og dem kan du læse mere om her. Hos Fyr & Flamme kan du få rådgivning og hjælp til at vælge den løsning, der passer perfekt til netop din bolig. De forhandler dog også mange andre produkter, som kan være til gavn for dit varmeforbrug derhjemme. Derudover kan du købe udendørs terrassevarmere hos dem, så du kan nyde godt af din terrasse hele året rundt og ikke kun på lune sommeraftener. Og endelig sørger Fyr & Flamme for at opstille en havepavillon hos dig, som du kan anvende til opbevaring.

Opbevar dine ting i en havepavillon

Hvis du har en stor have og mange ting, men mangler et sted at opbevare disse, kan du med fordel investere i en havepavillon fra Fyr & Flamme. Med denne får du et flot sted i din have, hvor du kan placere cykler, haveredskaber, din grill eller noget helt fjerde. Uanset hvad du vil bruge den til, er den et flot bidrag til din have. Pavillonen kan aflåses, hvorfor du også uden problemer kan opbevare ting af lidt større værdi i den. Dette gør den ligeledes anvendelig til sommerhuse, hvor du ikke kan være der hele tiden. Den er beklædt med træsider, afhængigt af hvor mange du ønsker af disse, hvilket også kan give den et personligt udtryk. Så mangler du en tilføjelse i din have og et pænt sted at opbevare ting, så er denne havepavillon et godt bud.

Alternative varmeløsninger til dit hjem

Udover at sælge havepavilloner, så har Fyr & Flamme også et stort fokus på følgende produkter:

• Brændeovne. Disse skaber hygge i hjemmet, men kan samtidig også være gavnlige for varmeregningen. Derudover findes der et stort udvalg af disse, og det er muligt at vælge en mere miljørigtig type.
  • Gaspejse, der kan give dig hyggen fra ilden, men du slipper for sod, lugt, brænde og meget mere. Den er derfor et mere nemmere alternativ til andre muligheder.
  • Pilleovne, hvormed du slipper for at holde øje hele tiden. Den brænder uafbrudt i op til 24 timer, så du blot skal tjekke den en gang i mellem.
  • Biopejse. Her har du et sikkert og brændstofbesparende system, der er et miljøvenligt alternativ til andre typer af brændeovne. Du slipper for røgen og skorstenen, men beholder hyggen og varmen.
  • Og terrassevarmere til at varme dit udendørsareal op, så du fortsat kan bevare hyggen og varmen, mens du sidder ude, selvom vejret bliver koldere.

Fyr & Flamme har mange års erfaring og kan derfor vejlede dig til at finde den helt rigtige løsning, der passer ind i dit hjem.

Fordele ved at varme via brændeovn eller pilleovn

Der er flere forskellige fordele ved at tilføje en brændeovn, en pejs eller et pillefyr til dit hjem. Det skaber nemlig en hyggelig atmosfære, lige som et bål kan. På den måde kan du opnå den samme rolige stemning, som et lejrbål kan give. Derudover sparer du på varmeregningen ved at tilføje en af ovenstående i din bolig, da de også afgiver varme.