Giv dine gamle trægulve nyt liv med en gulvafslibning fra KA Gulvservice

Giv dine gamle trægulve nyt liv

Trænger dit gamle gulv til en gulvafslibning? Et gulv bliver hele tiden udsat for slitage, da både fodtøj og møbler, men også tidens gang har en effekt på gulvet. Med tiden kan gulvet blive misfarvet, beskadiget og i det hele taget bare kedeligt og slidt af se på, og så er der brug for, at det bliver renoveret. Med en professionel gulvafslibning fra KA Gulvservice kan dit gulv få et nyt og forfriskende udtryk, og du vil med garanti blive overrasket over at se den store forskel, som det kan gøre for udtrykket og stemningen i rummet.

Professionel gulvservice, du kan stole på

KA Gulvservice tilbyder alt inden for gulve til både private og erhverv, så udover at du kan få en effektiv og professionel gulvafslibning, tilbyder virksomheden også mange andre services, herunder:

• Afslibning og behandling af trapper, vindueskarme, bordplader og udendørs træterrasser
  • Behandling af dit trægulv
  • Montering af gulve

Få hjælp til montering af gulve

Hvis du står overfor at skulle have lagt nyt gulv i et eller flere rum i dit hjem, kan du med fordel kontakte virksomheden. De står klar til at hjælpe og tilbyder professionel service i forbindelse med at montere eller nedlægge et nyt gulv. De kan hjælpe med det hele, herunder:

• Montering af trægulv
  • Montering af vinylgulv
  • Montering af laminatgulv
  • Montering af gulvtæppe
  • Afretning af eksisterende gulve
  • Montering af lister og alu-skinner

Få rådgivning og find den rigtige behandling til dit trægulv

Virksomheden står ligeledes til rådighed, hvis du skal have en form for behandling af dit trægulv. Der er flere forskellige slags behandling, og det kan godt være svært at finde rundt i, hvad der passer til lige netop dit trægulv. Du kan få disse tre typer behandling:

• Oliebehandling giver et naturligt udseende og en god robusthed. Denne form for behandling er dog lidt mere omstændig at påføre.
  • Lud/sæbebehandling er en nem og dermed også populær form for gulvbehandling, og den kan være med til at forhindre trægulvet i at blive misfarvet.
  • Lakering af dit gulv er en mere robust løsning, og den er ideel til boliger, hvor der er børn eller dyr. Du får med denne form for behandling en flot jævn overflade.

Hvis du er i tvivl, kan du med fordel kontakte KA Gulvservice, da deres dygtige medarbejdere altid står klar til at rådgive dig og fortælle dig, hvilke fordele og ulemper, der er ved de forskellige typer af behandling.

Kompetente medarbejdere med kærlighed til faget

Virksomheden stræber efter at være en arbejdsplads, der er præget af arbejdsglæde med gode resultater og en faglig stolthed. Dette viser sig i høj grad ved, at medarbejderne i mange år med stor kærlighed til faget og respekt for hver eneste kunde grundigt og dedikeret har løst hver enkelt opgave. Kvaliteten er tydeligt i højsædet, men samtidig er priserne også fair og konkurrencedygtige, når du får de kompetente og professionelle håndværkere til at udføre en opgave for dig.

Brug for hjælp til en opgave? Kontakt KA Gulvservice

Hvis du ønsker at høre mere eller har spørgsmål til de forskellige services, virksomheden tilbyder, kan du kontakte dem på tlf.: +45 23 67 17 28 eller sende en mail på info@ka-gulv.dk, hvor medarbejderne sidder klar til at besvare dine spørgsmål. Tøv heller ikke med at kontakte virksomheden, hvis du har brug for at de kommer forbi og vurderer en opgave, så de kan rådgive dig og give et uforpligtende bud på opgaven.