Få professionel hjælp til dine mureropgaver

Her finder du den bedste murer i Herning

Står du og er midt i planlægningen af et større til- eller ombygningsprojekt i hjemmet, og har du endnu ikke valgt din murer? Har du brug for en murer i Herningog omegn, kan Murerfirmaet Kurt Nielsen være svaret på dine byggebønner.

Murerfirmaet Kurt Nielsen kan klare alt inden for murerarbejde og står klar til at hjælpe dig med dine mureropgaver, hvad end det drejer sig om mindre fliselægning eller store renoveringer. Selvom du hos Kurt Nielsens murerfirma møder fleksible murere, der kan hjælpe med mange forskellige typer af opgaver, vil du ikke desto mindre altid blive mødt af samme professionalisme og resultater af høj kvalitet.

Kvaliteten ses ikke mindst i de færdige resultater, murerne efterlader sig, men disse tager netop udgangspunkt både i materialer af høj kvalitet samt et højt serviceniveau, der giver dig som kunde en tryg byggeproces fra start til slut.

Skal du renovere eller bygge nyt?

Uanset om du skal bygge nyt, lave tilbygninger til din bolig eller blot står med mindre renoveringsprojekter, kommer du langt med hjælp fra en dygtig murer. Mureren laver fundamentet for alt det efterfølgende byggearbejde, og det er derfor essentielt at få en god start. Professionelle og erfarne murer skaber det fundament, der bliver grundlæggende for din bolig og for dit hjem.

Murerfirmaet Kurt Nielsen tilbyder udførsel af murerarbejde til både nye og gamle bygninger og kan hjælpe dig med at nå flotte resultater, et godt murerhåndværk altid leverer.

Hos Murerfirmaet Kurt Nielsen kan du blandt andet få hjælp til:

• Tilbygninger
  • Mureropgaver med fliser og klinker
  • Facadepudsning
  • Ombygning
  • Hus- og facadeisolering
  • Renovering af badeværelse
  • Nybyg

Der er altså ikke den type af mureropgaver, der ikke kan klares af de erfarne murere hos Murerfirmaet Kurt Nielsen. Denne store viden og det gode overblik over de forskellige typer af mureropgaver sikrer dig integrerede og gennemtænkte løsninger på dine mureropgaver.

Kvalitetssikring og garanti for godt arbejde

Hos Murerfirmaet Kurt Nielsen får du garanti får et godt håndværk og med mange års erfaring inden for murerbranchen, har firmaet opbygget sig en solid garanti for tilfredse kunder. Som medlem af Byg Garanti får du som kunde hos Murerfirmaet Kurt Nielsen en sikring om gode resultater. Garantiordningen betyder ingenting for dig og din pengepung, men sikrer dig udbedring af eventuelle fejl og mangler op til 3 år efter udførsel af det pågældende murerarbejde. Derved kan du med absolut ro i maven overlade dine mureropgaver til de dygtige murere hos Murerfirmaet Kurt Nielsen.

Er du interesseret i at høre mere om, hvad det midtjyske murerfirma kan gøre for dig, kan du altid kontakte dem kvit og frit for at få et uforpligtende tilbud på din mureropgave. Tøv ikke med at tage kontakt, hør mere om, hvordan du kan få hjælp til dit forestående byggeprojekt, og vær ét skridt nærmere veludførte mureropgaver.