Hestehegn

Hestehegn fra Fancy Fences

Et hestehegn er den mest optimale løsning til dig, der ønsker en sikker indfoldning af dine heste. Det er en sikkerhedsløsning, der ikke alene er designet med omtanke for dine hestes velvære, men også for dit. Et hestehegn er din lille garanti for sindsro og tryghed i de timer, hvor du ikke er ved hestene. En indfoldning af dine heste har til formål at beskytte dem mod udefrakommende dyr og mennesker og samtidigt gøre det sværere for dine heste at løbe væk fra folden. Et hestehegn er derfor også en populær løsning hos mange landmænd og hesteejere, der også bruger deres hestehegn til indfoldning af andre, større dyr. Fancy Fences udvikler miljøvenlige og solide hestehegn i kastanjetræ, der er uden giftstoffer, og som derfor på ingen måde er farlige for dine heste.

Fancy Fences: CO2-neutralt hestehegn i pagt med naturen

Hos Fancy Fences har de prioriteret at udvikle en miljøvenlig løsning til det typiske hestehegn. Det er ikke kun noget, som mange ejere værdsætter, men det er også et sundere valg for dine dyr. Deres hegn er udviklet i kastanjetræ, som, modsat andre træsorter, ikke indeholder giftstoffer. Ofte vil heste komme tæt på hegnet af ren nysgerrighed og eventuelt slikke på det, og derfor er det enormt vigtigt, at hegnet ikke indeholder giftstoffer, der kunne gøre hesten dårlig. Det er en af de vigtigste årsager til, at Fancy Fences har valgt kastanjetræ. En anden faktor er, at kastanjetræ er en enormt stærk træsort, der tilhører varighedsklasse 1. Du vil derfor kunne nyde dit naturlige og flotte hestehegn mange, mange år ud i fremtiden. Hestehegnet kan med fordel også anvendes til indfoldning af andre dyr som eksempelvis kvæg og får, og det er også muligt at få en specialfremstillet låge til dit hegn, så du har nem adgang til folden.