TV-inspektion

Hvad er TV-inspektion?

Hurtig og effektiv kloakservice

TV-inspektion, som det så fint hedder, har faktisk intet med dit TV at gøre. Tværtimod, så er det en ny metode, der er enormt hurtigt og effektiv, hvis problemer i kloakrør skal identificeres. Det er en kloakservice, der har hjulpet enormt mange boliger med at slippe for kloakproblemer, som både blikkenslagere, kloakmestre og andre erfarne professionelle benytter sig af. Opleves der f.eks. problemer med spildevand eller tilstoppet afløb, så kan I med stor fordel få foretaget en TV-inspektion af kloaksystemet, som uden tvivl finder løsningen på problemet.

Hvem skal du kontakte og hvordan foregår det?

Som nævnt er der adskillige professionelle og erfarne fagmænd, der kan kontaktes, når en TV-inspektion ønskes. Du kan dog med fordel blot kontakte din lokale kloakmester, der kan foretage en TV-inspektion hurtigt og effektivt. TV-inspektionen benytter moderne teknologi, sådan at det er meget nemmere at lokalisere potentielle skader i dine kloakrør. Dette sker ved brug af en fleksibel ledning, hvor et lille vandtæt kamera er tilsluttet, som effektivt kan bevæge sig rundt i miljøet og bemærke små detaljer. Ved brug af denne metode bliver det også meget nemmere at vejlede om den rette procedure, for at fikse problemet, uden at skulle grave hele kloaksystemet op!

Hvad koster en TV-inspektion?

Inspektionen er som tidligere nævnt hurtigt og effektivt – og derfor tager det sjældent mere end to timer for at afslutte. Derfor ligger prislejet på en TV-inspektion på alt mellem 700-1600 kr. i timen. Med i prisen følger der typisk en DVD over TV-inspektionen og eventuelt spuling af kloakrørene, afhængigt af problemet. De problemer, der identificeres, kan kloakfirmaet også ordne, hvis det ønskes. Prisen er altså svært at sætte en præcis finger på, da det afhænger af omfanget af opgaven. En større opgave, der tager længere tid, kost mere, og en hurtig, nem opgave, bliver en del billigere. Men oftest er en TV-inspektion jo hurtig, så det er ofte billigere end man tror!