Ideer til den perfekte (og anderledes) kæreste-weekend

Ideer til den perfekte (og anderledes) kæreste-weekend

Kom væk fra hverdagen og tag en kæresteweekend. Der findes mange forskellige ting, I kan lave, og det behøver ikke altid være noget stort og vildt. I kan tage et sted hen og tage et par dages ophold, hvor I har tid til hinanden, men I kan også bare vælge, at I er derhjemme, men laver en masse ting sammen i løbet af weekenden og tager jer tid til hinanden. Tænk på, hvad dig og din kæreste godt kan lide at lave sammen, og find den perfekte ide til jeres kæreste-weekend. Læs med her og få et par ideer til, hvad I kan lave.

Sådan får i den perfekte par-weekend

Først og fremmest er det vigtigt, at det er jeres kæreste-weekend. Har I børn, kan I spørge bedsteforældre eller venner, om ikke de kan blive passet hos dem i weekenden. For jeres kæreste-weekend bliver bare bedre af, at I ikke skal tage hensyn til andre end jer selv.

Der findes rigtig mange ting, I kan vælge at lave i jeres kæreste weekend. Her får I et par ideer:

• Gå en lang tur
  • Lav god mad sammen og nyd den med et glas vin
  • Tag et varmt og langt karbad sammen
  • Bliv liggende i sengen til langt op af formiddagen
  • Lav brunch eller morgenmad på sengen
  • Spil brætspil
  • Tag på romantisk weekend ophold

Derudover er det en rigtig god ide, hvis I aftaler af sætte mobiler på lydløs, lader arbejde være arbejde og virkelig fokuserer på hinanden i stedet for alt det, der ellers kan komme til at fylde i hverdagen. Vær tætte med kys og kram, og nyd at I har taget tid ud af jeres kalender for bare at være sammen.

Tag afsted på et ophold, som I kan se tilbage på med glæde og grin

En rigtig god mulighed for at få en fantastisk kæresteweekend, som I kan se tilbage på med glæde og grin, er ved at tage et ophold. Der findes rigtig mange forskellige steder, hvor I kan tage hen, og der er rigtig mange forskellige ting, I kan vælge at lave. Lav noget, som I begge to godt kan lide, og hvor I kan grine sammen, så I senere kan huske tilbage på opholdet med glæde og gode minder.

I kan eksempelvis tage et ophold nær Silkeborg. Silkeborg kan byde på en masse smukke naturoplevelser. I kan lange gå ture i den fantastiske natur, og hvis I vil have mere aktivitet, er der mulighed for at køre mountainbike eller sejle i kano.