Køkkeninspiration hos OL Beslag i Silkeborg

Køkkeninspiration hos OL Beslag i Silkeborg

Hos OL Beslag i Silkeborg er der masser af køkkeninspiration at hente. Virksomheden har siden 1981 leveret unikke beslag og skabsløsninger til køkkenfabrikker i hele Danmark. De mange år i branchen har medført, at OL Beslag er førende inden for levering af beslag til køkkener og møbler. OL Beslag har bred erfaring og kan med garanti også hjælpe, hvis din virksomhed har brug for beslag eller skuffeinventar af høj kvalitet.

Ønsker du køkkeninspiration, er du velkommen i deres store showroom, der er placeret i Silkeborg. Her finder du alverdens løsninger inden for beslag og andre skabssystemer. Finder du ikke det, du søger her – så kan de dygtige medarbejdere hos OL Beslag med garanti skaffe det til din virksomhed. Mere køkkeninspiration hos OL Beslag finder du ved at klikke ind på en af de mange inspirationsvideoer på deres hjemmeside.

For at nævne nogle få produkter tilbyder OL Beslag bl.a.:

• Servo Drive (også Uno og Flex-modellerne)
  • Touch Control til Dispensa
  • LeMans
  • Movento
  • Legrabox
  • Magic Corner
  • Og mange andre beslagsløsninger!

Innovative løsninger til køkkenfabrikker

OL Beslag er førende leverandører af det tyske brand, Kesseböhmer, i Danmark. Brandet er kendt for at levere løsninger i høj kvalitet – som gang på gang overrasker deres brugere på grund af de innovative funktionalitetsløsninger og det elegante design. Her finder du bl.a. unikke løsninger inden for højskabsudtræk, overskabe, underskabsudtryk og hjørneskabsudtræk.

OL Beslag leverer også løsninger fra Blum, som er miljøcertificeret efter ISO14001. Her kan du finde alt lige fra hængselssystemer, udtrækssystemer, skuffeindretning, elektriske systemer, færdigsamlede skuffer og hævebeslagssystemer. Gør hverdagen i din køkkenfabrik meget nemmere med de helt rigtige skræddersyede løsninger.

Visionen bag OL Beslag

OL Beslag er skabt med en vision om at udnytte pladsen ved hjælp af de helt rigtige skabe og skuffer. Det betyder, at de hver dag bestræber sig efter at levere løsninger, der sikrer pladsudnyttelse af indretningen. Det betyder også, at teamet bag OL Beslag hele tiden er på dupperne med de nyeste trends og designteknikker. På den måde formår de at være førende inden for deres branche. Med en higen efter nye, bedre løsninger formår OL Beslag hele tiden at levere løsninger, der overrasker deres kunder.

Den gennemtrængende innovative ånd trænger igennem i alle deres løsninger, uanset om det gælder køkkeninventar, skuffeindretning eller træskuffer. Virksomheden leverer udelukkende løsninger til erhvervskunder, hvilket vil sige fabrikker, der producerer køkkener samt disses forhandlere.

Få løbende inspiration på virksomhedens LinkedInprofil

OL Beslag kan findes på LinkedIn, hvor de løbende deler ud af deres nyeste løsninger og produkter. Er du interesseret i en ny leverandør af skuffeinventar og beslag, eller er du blot på jagt efter køkkeninspiration – så kan du med fordel gå ind og følge OL Beslag.

Du er også altid velkommen som privatperson til at få en fremvisning af specifikke produkter på virksomhedens adresse i Silkeborg. Vi vil dog gøre opmærksom på, at OL Beslag ikke sælger til privatpersoner. Er du interesseret i en af deres løsninger, skal du købe produktet gennem en af de køkkenfabrikker, der sælger produkter fra OL Beslag.