Kompetent tandlæge i hjertet af Fredericia

Kompetent tandlæge i hjertet af Fredericia

Få tryg og rar tandlægebehandling

Hvis du er på udkig efter en dygtig tandlæge i Fredericia, er Tandlægerne i Jyllandsgade måske den rigtige løsning for dig. Klinikken ligger placeret i hjertet af byen, og der er god mulighed for parkering i området. De har 10 ansatte, som har hver deres kompetencer og fokusområder. Det lille hold sikrer klinikken en tryg og personlig atmosfære, hvor du som patient vil føle dig godt tilpas blandt de velkendte ansigter.

Klinikkens personale går særligt op i at skabe en god forbindelse med patienterne. Det skal være en behagelig oplevelse for dig at sætte dig i tandlægestolen. Hvis du døjer med tandlægeskræk, er tandlægerne ekstra opmærksomme på at imødekomme dine behov og hjælpe dig igennem dit følelsesmæssige ubehag.

Det er en mærkesag for klinikken at yde en professionel og smertefri service, så du kan få et godt forhold til tandpleje og -eftersyn. Uanset hvad du har af tandrelaterede udfordringer, vil der blive taget hånd om dig på bedst mulige vis.

Hvad kan du få hjælp til hos Tandlægerne i Jyllandsgade?

Du kan få alle tænkelige behandlinger hos Tandlægerne i Jyllandsgade. Du vil blandt andet kunne få hjælp til:

• Tandrensning
  • Tandblegning
  • Udbedring af skævt bid
  • Rodbehandlinger
  • Behandling af parodontose
  • Hjælp til tandlægeskræk

Sådan foregår en tandblegning

Mange drømmer om at have det perfekte tandpastasmil ligesom alle stjernerne i Hollywood. Også det kan Tandlægerne i Jyllandsgade hjælpe dig med. Tandblegningen foregår ved hjælp af en skinne, som klinikken støber efter dit unikke tandsæt. Herefter foregår resten af behandlingen derhjemme efter tandlægens instrukser. Du vil løbende komme til kontrol på klinikken, så alt forløber, som det skal.