Flyttefirma i Århus - Holger Danske Flytteforretning

Landsdækkende flyttefirma med afdeling i Århus

Hvis du står og mangler et stærkt flyttefirma til at klare flytningen i Århus, kan du med fordel kontakte Holger Danske. Hos flyttefirmaet i Århus vil du møde et hold af effektive flyttefolk, der kan gøre din flytning overskuelig.

Med kontor i Århus har flyttefirmaet mulighed for at tilbyde dig opbevaring. Du kan både som erhvervsdrivende og privatperson opbevare dine ting hos Holger Danske. På den måde kan du trygt og sikkert opbevare de ting, du ikke har plads til – uden besvær.

Tryg opbevaring af ejendele

Skal du opbevare nogle af dine ejendomme over en kortere eller længere periode, er det vigtigt, at tingene er opbevaret sikkert. Hos Holger Danske tilbyder de, at du kan opbevare dine ting i tørre og overvågede rum. Opbevaring er tyverisikret, så du ikke behøver at bekymre dig om, hvorvidt dine ting står i sikkerhed. Rummene er desuden også videoovervåget. Med andre ord er sikkerheden i top.

Når du opbevarer dine ting hos Holger Danske, skal du heller ikke bekymre dig om temperaturer eller fugt, der kan ødelægge dine ting. Alle rum hos Holger Danske er opvarmede, så hverken fugt, kulde eller varme kan true dine ting. Hvis du ønsker at kunne tilgå dine ting, kan du mod et mindre gebyr få adgang til opbevaringsrummet alle ugens dage.

Fleksibelt flyttefirma i Århus

Hos Holger Danske hjælper de dig gerne med at sikre en god flytning – stort set uanset hvad det indebærer. Skal du flytte fra Århus til udlandet eksempelvis, kan de også klare det. Holger Danske tilbyder nemlig flytning i hele landet og udlandet.

De flinke flyttemænd fra Holger Danske hjælper også gerne med alt lige fra nedpakning til udpakning, leje af flyttebil og lån af papkasser og meget mere. Kontakt gerne flyttefirmaet i Århus, hvis du har brug for hjælp til flytningen eller gerne vil vide mere om dem eller deres skræddersyede løsninger.