Lej dit telt hos Ørsted Teltudlejning

Lej dit telt hos Ørsted Teltudlejning

Når tiden står i festernes tegn i anledning af bryllup, konfirmation, fødselsdag eller andre anliggender til fejring, så kan leje af telt være godt til arrangementet. Leje af større festlokaler kan i flere tilfælde være omkostningsfyldt, og så findes telte i dag i højkvalitetsudgaver, der gør festen i teltet mindst ligeså hyggelig og glædelig.

Professionel teltudlejning i alle størrelser

Teltudlejning fra Ørsted Teltudlejning gør mulighederne for festen lidt større. Hos dem har du mulighed for at leje telte i mange forskellige størrelser og udformninger. Leder I efter udstyr til et lille, mellemstort eller stort arrangement, så er Ørsted Teltudlejning den rette leverandør. Hos dem kan du leje alt fra et 3meter partytelt, og helt op til 62meter langt mastetelt. Intet arrangement er for lille, og samtidig er ingen begivenheder for store.

Både til privat og erhverv

Teltudlejningsvirksomheden i Ørsted råder ikke udelukkende over telte til festlige arrangementer. Her har du også mulighed for leje af byggetelt til de mindre byggeprojekter hjemme, samt de større, hvor et byggetelt forankret til bygningen er krævet til erhverv. De har telte til en bred vifte af forskellige størrelse projekt, om end det er til festlige- eller arbejdsrelaterede lejligheder.

Mulighed for ekstra tilbehør

I anledning af leje af telt, kræves der ofte en lang række af andet tilbehør. Tilbehøret skal give det sidste til festen, så den føles ekstra gennemført. Ørsted teltudlejning tilbyder også muligheden for at leje dansegulve, borde og stole, hoppeborge, lyskæder og meget mere, så I får den bedste oplevelse med jeres gæster. Kontakt derfor virksomheden i dag til et uforpligtende tilbud, hvor en samlet telt- og tilbehørspakke kan findes det en god pris i et kvalitetsfyldt produkt.

Erfaren levering i hele landet

Ørsted Teltudlejning har leveret telte og tilbehør i hele Danmark siden virksomheden var etableret i 1992. Deres snart 30 års erfaring har rustet virksomheden med kvalitet, høj service og effektivitet i deres teltopsætning og udlejning. Selvom de har kontor i Østjylland, så kan de klare telte i alle størrelser og opsætte det i hele landet, hvor varme, gulv og meget mere også kan opsættes til teltet. Uanset, hvilke specielle ønsker festen måtte have, så kan Ørsted Teltudlejning være jeres assistance. I tidens løb har de gennemført mange forskellige og anderledes opgaver med deres fleksibilitet og erfaring.