Lej en pavillon og bliv boende under ombygningen

Lej en pavillon og bliv boende under ombygningen

Hvis dit hus skal til at gennemgå en omfattende renovering eller ombygning, så kan en pavillon være svaret på, hvor du skal bo imens dit hus er ubeboeligt. Det kan være upraktisk at flytte langt væk, og det kan være, at du selv deltager i ombygningen, og derfor ønsker at være tæt på.

Uanset hvad grunden er til, at du står og mangler en bolig eller plads, så kan du leje en pavillon, som kan bruges som både nødbolig og som løsning på diverse pladsproblem – både i kortere og længere tid ad gangen.

Fordele ved at leje beboelsespavilloner

Der er mange fordele ved at vælge at flytte i en beboelsespavillon fremfor en gammeldags skurvogn, når du står og skal bruge en midlertidig bolig – blandt andet, at:

• En beboelsespavillon er en nem og effektiv løsning, hvorpå du hurtigt får skaffet dig ekstra beboelige kvadratmeter.
  • Du får en indflytningsklar bolig med både bad, køkken og hårde hvidevarer, så du kan tage din nye midlertidige bolig i brug med det samme.
  • Du får en fleksibel løsning, da beboelsespavilloner tilpasses lige netop dine behov og bygges præcis, som du ønsker.
  • Beboelsespavilloner opfylder alle kravene, der er til en almindelig boligstandard og lever fuldt op til bygningsreglementet 2015 (BR15) eller BR20
  • Der er mulighed for, at der kan blive installeret både gulvvarme og solceller

På den måde får du et moderne beboelsesmodul, som er langt fra en gammeldags skurvogn, og sikrer dig en god oplevelse, når du i en periode skal fraflytte din bolig.

Når du vælger en pavillon, hvor du og måske din familie skal bo i en længere periode, er det vigtigt at du sikrer dig, at kvaliteten er i top. Sørg derfor for at få professionel vejledning, så du finder en løsning, der matcher både dit budget, men også dine behov og dine krav.

Lej en pavillon i både kortere og længere tid

Når du vælger at anskaffe dig en pavillon, hvad enten det er til pladsmangel eller som midlertidig bolig, så har du mulighed for at leje den i både kortere og længere tid. Det er altså også en fleksibel løsning, hvis renoveringen af dit hus på den ene eller anden måde bliver forsinket. Du kan selvfølgelig også vælge at købe en pavillon, hvis det viser sig, at behovet for ekstra plads er permanent.