Er strik også din nye hobby?

Mere tid til hygge og hobby

Trenden at strikke er langsomt ved at finde fodfæste hos et større segment igen. Nu er det ikke kun mor eller bedstemor, der strikker tøj til barnebarnet længere. Også mange yngre kvinder er begyndt at samle strikkepindene op og giver sig i kast med diverse sweatre og veste. Derfor er der også kommet et større behov for vejledning inden for faget, når familiemedlemmernes viden ikke slår til. Det store garn univers er dog en jungle at finde rundt i, og derfor kan det være rart at få lidt gode råd, inden du kaster dig ud i de helt store strikkeprojekter.

Strik af bæredygtige materialer

En virksomhed, der kan blive omdrejningspunktet for dit hjemmestrik, er Önling. De har et væld af muligheder og kan hjælpe dig med at komme i gang, hvis du er nybegynder, finde inspiration til nye projekter eller bare finde det rigtige garn til din næste sweater. Og så er de meget opmærksomme på det bæredygtige aspekt af at strikke selv. Udover bæredygtigheden i at strikke selv og dermed undgå forurening fra emballage, transport og produktion, hjælper de dig med at producere slow fashion tøj ved at sælge dig produkter, der er naturlige og miljøvenlige.

Få hjælp uanset niveau

Om du er helt nybegynder og først lige har opdaget Önlings strikkeverden, eller om du er en garvet strikker med styr på ret, vrang og alt derudover, så har Önling strikkekits og inspiration til dig. De sælger blandt andet:

• Garn i forskellige materialer og producenter, for eksempel uldgarn, bomuldsgarn, alpacagarn og meget mere.
  • Mere end 200 strikkekits til forskellige formål, hvori strikkeopskrift og garn er inkluderet. Så du kan gå direkte i gang med dit projekt!
  • Strikkeopskrifter til mange typer tøj, blandt andet sweatre, cardigans, kjoler, huer, vanter og så videre. Der er opskrifter til ethvert behov og niveau.
  • Tilbehør som knapper, lynlåse eller andre små gadgets til at pryde din cardigan. Du kan altså give dit tøj personlighed i form af strikke-accessories fra Önling.

De tilbyder ikke kun garnet, men også inspirationen og den faglige hjælp til at gøre strikkeoplevelsen endnu bedre.

Strikkeblog giver inspiration

Foruden ovenstående produkter, så har Önling også en blog, hvor de deler endnu flere gode råd og inspiration til din strikning. Her finder du blogindlæg, som kan hjælpe dig, hvis du er gået i stå!

Få personlig vejledning og hjælp til køb af garn

Vil du også blive en del af det store strikkeunivers? Så kan du altid skrive til mailen help@oenling.com og få svar på spørgsmål vedrørende strikning. Derudover kan du besøge Önling i deres showroom i Søborg mandag til torsdag. De står altid klar til at hjælpe dig på vej med dit næste projekt.