i 2015 fejrede Murerfirmaet Erik Andersen 100-års jubilæum

Nordsjællandsk murerfirma med mange år i branchen

I 2015 fejrede den garvede murerforretning ved navn Erik Andersen 100-års jubilæum og bliver nu drevet af 3. generation. Af denne grund har firmaet gjort sig ubegrænsede erfaringer gennem tiden, og det er i dag værdierne tillad og kvalitet, der er i højsæde hos virksomheden. Erik Andersen ApS bryster sig af at have en medarbejderstab med erfarne og pålidelige medarbejdere, der altid leverer høj kvalitet.

Ekspert inden for facadearbejde

Hvis du har en bygning, der har en slidt facade, er Erik Andersen en erfaren murer og den rigtige samarbejdspartner, da deres kompetencer inden for facadearbejdet omfatter følgende:

• Omfugning
  • Pudsning
  • Facadeisolering
  • Facaderenovering
  • Farvefiltsning

Det er vigtigt at tage hånd om sin facade, eftersom denne kan være medvirkende til at holde både fugt og skimmelsvamp væk og sikre et godt indeklima i boligen. Derudover kan en høj varmeregning også være en følgeårsag af, at facadeisoleringen ikke fungerer optimalt, hvis dit hus i det hele taget har sådan en. Af disse grunde er det derfor altafgørende, at man tager hånd om sin facade, om end der er tale om kulde i boligen, svamp eller facaden i det hele taget ikke længere er pæn.

Kompetencer udover murarbejde

Erik Andersen ApS tilbyder også mange andre løsninger end murarbejde, hvilke fremgår af det følgende:

• Granitarbejde
  • Tagarbejde
  • Kældertætning
  • Ombygning
  • Tilbygning
  • Badeværelser
  • Flisearbejde
  • Terrazzo reparationer

Idet at virksomheden har tætte relationer til håndværkere inden for områderne, betyder dette, at virksomheden kan tage sig af hele entreprisen på det gældende byggeri. Derudover betyder den fulde dækning af Byg Garantiordningen, at du er forsikret inden for forskellige områder.

Yderst kompetent inden for kloakarbejder

Efter mange års erfaring i branchen er Erik Andersen stolt over også at tilbyde kloakarbejde som en del af sortimentet. Virksomheden er autoriseret kloakmester, hvilket betyder, at man kan vide sig sikker på, at den lever op til alle regler, standarder og lovmæssige krav, når det kommer til kloakarbejdet.

I forhold til kloakarbejde er det især vigtigt at være opmærksom på de lovmæssige krav, der skal overholdes, hvilket Erik Andersen ikke negligerer, hvorfor arbejdet bliver udført på bedste vis, hvilket bl.a. indebærer at informere kommunen inden kloakarbejdets påbegyndelse.