Camping for hele familien hos Grenaa Strand Camping

Oplev Djurslands bedste camping

Ferie i Jylland

Vi kender det alle sammen: uge efter uge med hektiske hverdage og masser af arbejde, aktiviteter og aftaler, der skal tages af. Og inden vi lægger mærke til det, er ugerne ovre, og vi har ikke helt nået at sætte os ned og få pulsen igen. Men så kommer der en ferie! Ja, ferien er jo netop chancen for virkelig at slappe af og læne sig tilbage og nyde en lækker, rolig og sjov dag med familie og venner. Og hvor bedre kunne du holde din ferie end i et lokalt og uforglemmeligt ferie-hotspot i Jylland? Djursland har længe været kendt for attraktive ferie muligheder, og det er ikke nogen undtagelse med Grenaa Strand Camping!

Camping for hele familien

Grenaa Strand Camping er ideelt for børnefamilien, der elsker natur, hav og camping. Campingpladsen er stor og omringet af frodig natur og ligger direkte ud til Danmarks pæneste sandstrande, men pladsen ligger også bynært, så I både kan opleve byen og naturen. Der er fyldt med kulturelle oplevelser og uden- og indendørs aktiviteter, så hele familien altid kan være i gang - både børn og voksne! Alt fra minigolf til pool, legepladser, beachvolley, fodboldbaner, swimmingpools og meget, meget mere! Der både plads til utallige aktiviteter for børn og voksne, men det er også mere end muligt blot at sætte sig ned som forældre og bare nyde en kop kaffe med en god bog i hånden i stille, fredelig natur.

Elitecamping for seriøs luksus

Grenaa Strand Camping tilbyder sågar også elitecamping for dem, der gerne vil have en tand ekstra luksus! Her er kvaliteten i topform, så I kun får det bedste af det bedste. Campingpladsen er ideel for både vennegrupper, kæresteparret eller børnefamilien - der er aktiviteter for alle at nyde i lækkert, solrigt vejr, og mulighed for ligeså meget hygge for de, der ikke er til de aktive udendørs aktiviteter. Elitepladsen tager altså kvaliteten et skridt højere, hvor kvaliteten virkelig rækker. Det kan mærkes i alle de forskellige faciliteter til rådighed, men også i rengøringen, pladsen og servicen.

Campinghytter til alle behov

Hos Grenaa Strand Camping tilbyder vi også campinghytter, der er et lækkert alternativ til telte og campingvogne, hvis I hverken er til det ene eller andet. En ferie i campinghytterne giver samme adgang til de diverse aktiviteter, der holder hele familien i gang, så I kan få en ferie, I længe ikke glemmer! Der er både mindre og større hytter, men også forskellige grad af luksus og kvalitet, så både kæresteparret, vennegruppen eller familien nok skal kunne finde en campinghytte lige til deres jeres behov.

Oplev Grenaa Strand Camping

Der er altså et hav af muligheder hos Grenaa Strand Camping, og vi har blot kigget på overfladen af de utallige aktiviteter og faciliter, I kan nyde på jeres ferie her. Én ting er dog sikkert: om I befinder jer på campingpladsen, elitecamping eller i campinghytter, så kommer I til at have en utrolig fed ferie i lokale Jylland, omringet af dejlig natur, strand og by - se, det er en ferie!