Find din næste pavillon hos SH Pavilloner

Pavilloner, drivhuse, orangerier og redskabsskure til haven

Skab et uderum i haven

SH pavilloner startede som et familieprojekt med et ønske om et drivhus i træ. Drivhuset viste sig at blive en succes, og det blev et stort hit i familien. Derfor valgte bygmesteren, Sofus Hansen, at sætte drivhuset, som viste sig at fungere som pavillon, i produktion, og i dag står det ikke kun i Sofus’ have, men også i mange andre haver landet over. Virksomheden er innovativ og søger hele tiden at udvikle sig, og derfor vil du opleve, at de hele tiden udvikler pavillonen, så den følger tiden og bliver bedre. De laver mange forskellige pavilloner og leverer til hele Danmark.

Forlæng sommeren

En pavillon kan bruges til mange ting, men en ting er helt sikkert: Du kan forlænge din sæson med en havepavillon. De fleste af os ønsker helt sikkert at den danske sommer varede lidt længere end den gør, og vi ønsker nok også, at den er lidt mere stabil, end vi kender den. Vi kan aldrig vide, om der er 25 grader og sol, eller om der er regn og blæst. Med en havepavillon kan du komme uden om de problemer, og du kan nyde sommeren i nogen højere grad, end du før har oplevet. Du vil sidde i ly for blæsten, og du vil faktisk kunne opholde dig lunt og dejligt derude i det meste slags vejr hen over foråret og sommeren.

Skab et smukt og praktisk rum i din have

En havepavillon er ikke kun praktisk – den er også smuk og dekorativ at se på. SH Pavilloner designer og tilrettelægger pavillonen, så den passer ind i din have og matcher dine ønsker om et æstetisk udtryk i haven. De kan både levere pavillonen med og uden termoplader, og har du specielle ønsker til mål og materialer, tager de gerne imod dem og skaber en unik løsning. Ligeledes er det også muligt for dig at få den malet i et væld af forskellige farver.

Udover at pavillonen kan fungere dekorativt i din have, er der også mange praktiske fordele ved den. Hen over vinteren kan du for eksempel opbevare dine havemøbler eller cykler derinde, så det står sikkert og tørt.

Kunne du tænke dig at høre mere om deres udvalg af pavilloner, kan du sende dem en mail på: kontakt@shpavilloner.dk, eller du kan ringe til dem på telefon: 20 77 54 09. De besvarer gerne spørgsmål og giver dig et uforpligtende tilbud på en ny havepavillon.

Tilbage i 2008 lavede Sofus Hansen (faglært tømrer anno 2004) et drivhus i træ til familien. I dag driver han nu en virksomhed, som udvikler, producerer og leverer pavilloner til hele Danmark, nemlig SH Pavilloner.

Mere specifikt består sortimentet af pavilloner, drivhuse, redskabsskure og trægulve til haven. Produkterne kommer i forskellige former og størrelser, og derfor er der lidt til enhver smag.