Mødelokale indrettet med AV udstyr

Professionel indretning af mødelokaler med moderne AV udstyr

Har du brug for hjælp til at skabe de perfekte faciliteter til mødelokalerne i din virksomhed? Der findes mange muligheder for at finde udstyr, der understøtter netop jeres værdier, og som din virksomhed står for. Et eksempel på et firma, der kan hjælpe jer med at opstille det bedste mødelokale, er AV Fusion. De er eksperter inden for videokonferencer og AV udstyr. Derfor kan de også rådgive jer, så I får de bedste forudsætninger for succesfulde møder, hvor I kan kommunikere så effektivt som muligt. Med en professionel udbyder af AV udstyr som AV Fusion er I sikre på at være i de bedste hænder, som rådgiver og vejleder jer igennem hele processen.

Hjælp til alt fra inden for AV løsninger

Ved at få hjælp af en professionel udbyder af AV udstyr kommer jeres mødelokale med garanti til at stå skarpt til næste møde. Det vil betyde, at jeres kommunikation foregår gnidningsløst, så budskabet kommer klart og tydeligt til udtryk. I kan blandt andet få hjælp til følgende:

• o

Videokonferencer, hvis I skal skabe kontakt til andre virksomheder langt væk eller jeres egne fjerndestinationer. Uanset størrelsen på jeres lokale, får I hjælp til opsætning og installering af de nødvendige skærme og lydsystemer, så det hele forløber uden forstyrrelser, og I kan koncentrere jer om mødets indhold.

• o

Lydsystemer til lokaler af forskellig karakter. Der er stor forskel på akustikken i et auditorie og i et mindre mødelokale til seks personer. Samtidig har formålet med det enkelte møde også en betydning. Få hjælp og vejledning til at finde den bedst mulige løsning.

• o

Skærme til mødelokaler. Der findes forskellige løsninger, der egner sig bedst i den enkelte mødesituation. Måske skal I bruge en eller flere skærme til at præsentere et nyt koncept. Eller måske har I mere brug for en touch-skærm til at vise jeres ide.

• o

Udstyr egnet til at live-streame fra et mødelokale. Dette inkluderer blandt andet kameraer og mikrofoner, så indholdet går klart igennem til modtagerne.

Alt dette og mere til kan du få vejledning til ved at gøre brug af en ekspert inden for AV udstyr.

Udlejning af udstyr

Hvis du ikke skal bruge det pågældende udstyr så ofte, kan du også vælge at leje det. I får hjælp til opsætningen og installeringen, så I kun skal tænke på at levere den bedste kommunikation og information under mødet. På den måde er I sikret, at udstyret virker, som det skal, så jeres eneste opgave er at holde et godt møde.

Skab rammerne for det perfekte mødelokale

Et firma som AV Fusion har kun fokus på jer og på at levere en effektiv AV løsning til jer. Derfor tilbyder de hurtig og professionel service, så du skal bekymre dig mindst muligt om deres tilstedeværelse, men i stedet kan have for øje, hvilken ide du skal præsentere. Derudover får du kompetent og personlig rådgivning af fagfolk, der ved præcis, hvilket udstyr du bør bruge til dit møde. Deres service er desuden altid en balance mellem den bedste kvalitet og en god pris, så I får netop det, I har brug for.