Professionelt malerarbejde hos Mikkelsen & Ludvigsen A/S

Professionelt malerarbejde hos Mikkelsen & Ludvigsen A/S

Malerfirma Mikkelsen & Ludvigsen A/S er et professionelt malerfirma, som står til rådighed, når du mangler en maler i Vejle. Firmaet har mange års erfaring i branchen, og der stræbes altid efter at levere ethvert stykke malerarbejde i den bedste kvalitet, så du som kunde får lige præcis det, som du har forestillet dig og betalt for.

Der tilbydes blandt andet opgaver i forbindelse med:

• Nybygninger
  • Renoveringer
  • Facadebehandlinger
  • Sprøjtelakering
  • Malerarbejde

Virksomheden fokuserer primært på de større maleropgaver hos boligforeninger, skoler, institutioner og kommuner, hvor de gerne kører rundt i hele Jylland. De hjælper dog også gerne private med mindre entrepriser i forbindelse med renovering i vejle og det omkringliggende område.

Malerfirma Mikkelsen & Ludvigsen er din partner på større byggerier

Hos virksomheden er der mere end 30 erfarne og kompetente medarbejdere ansat, og derfor er ingen opgave hverken for stor eller kompliceret. Derfor står de også gerne til rådighed, når du står overfor større byggerier eller renoveringer, hvormed du vil opleve et effektivt hold, der er vant til at arbejde sammen på de større opgaver.

De erfarne team af malere har flere ganget været hyret i forbindelse med større projekter i Vejle og det omkringliggende område. Når man bliver hyret til sådanne opgaver er det ikke nok, at man som virksomhed har mange malere ansat. Medarbejdere skal også være dygtige, resultaterne skal være gode, og arbejdet skal være af høj kvalitet. Dette får du hos Malerfirma Mikkelsen og Ludvigsen ApS. Hver gang.

Mange års erfaring og høj kvalitet hver gang

Virksomheden har mange års erfaring i branchen. Denne erfaring bruger de hver dag, når de gang på gang giver deres kunder et godt resultat, som alle parter kan være tilfreds med. Uanset om opgaven er stor eller lille, vægtes kundernes ønsker og behov altid højt. Derudover bliver der aldrig gået på kompromis med hverken faglighed eller kvalitet – og dette gælder selvfølgelig også de produkter, der bliver brugt under arbejdet.

Få professionel råd og vejledning til dit malerprojekt

Udover at virksomheden selvfølgelig står til rådighed, når du har udtænkt ideerne og er helt klar over, hvad du ønsker, at de kompetente medarbejder skal give sig i kast med, så står de også til rådighed helt i begyndelsesfasen. Du behøver ikke være klar over, hvilket resultat, du ønsker, inden du kontakter dit malerfirma. De står nemlig til rådighed med råd og vejledning i forbindelse med alt lige fra valg af materialer og farver, men også men den overordnede planlægning.

Du kan derfor med fordel kontakte malerfirmaet under planlægningen, og dermed få professionelle råd og vejledning. Du kan ringe på tlf.: + 45 75 72 12 88, hvis du vil høre mere, om hvordan de kan hjælpe dig med den opgave, du står overfor. Malerarbejde bliver bare bedre, når det bliver lavet af en professionel, og derfor kan du kontakte virksomheden, hvis du vil være sikker på, at få et flot resultat i høj kvalitet udført med høj faglighed af dygtige og effektive malere.