Malerfirmaet AL & Holm udfører malerarbejde i hele København

Professionelt og alsidigt malerfirma i København

Kender du til det uoverskuelig og besværlige valg, når man skal navigere igennem junglen af de mangle forskellige malermestre i lokalområdet? Man befinder sig isoleret med et hav af undringsspørgsmål, som oftest får en til at vælge firma baseret ud fra distance og pris. Heldigvis, så findes de erfarne og alsidige malerfirmaer stadig i en lang række. Blandt dem er AL og Holm Malerfirma.

Lidt om malerfirmaet

Malerfirmaet AL og Holm blev stiftet helt tilbage i 1989, hvilket placerer dem blandt de kvalitetsbevidste og erfarne malerfirmaer. De er placeret i København, og har i mange år serviceret hele hovedstadsområdet med flotte malerprojekter. Igennem årenes løb har de udvidet teamet størrelsesmæssigt og råder i dag over et felt med hele 15 malersvende. Ydermere, så er de meget bevidste, om nytilkomne teknikker, indenfor faget. Derfor sørger de hele tiden for at efteruddanne deres malere, så de fortsat kan levere det bedst mulige stykke arbejde.

De klarer alle opgaver

AL og Holm har igennem årene opbygget en viden og ekspertise indenfor faget, som gør de i dag tilbyder ALT indenfor malerfagets mange opgaver. Blandt de større ydelser tilbyder de:

• MALERARBEJDE
  • HOVEDENTREPRISE
  • TOTALENTREPRISE
  • MALING AF VINDUER
  • TRAPPEOPGANGE
  • FACADERENOVERING
  • FLYTTELEJLIGHEDER

Står du derfor og mangler hjælp til dit næste malerprojekt i København-området, så er virksomheden på Keldsøvej de rette til at udføre opgaven. Et flot, kvalitetsfyldt og professionelt stykke malerarbejde skaber en bedre varme rummet, og får samtidigt hjemmet til at føles stilrent.

Kunden i højsædet

Når et større og mere omkostningsrigt projekt skal igangsættes, så er det altid betrykkende at kunne følge med på sidelinjen. Hos AL og Holm har de i mange år haft kunden i højsædet og altid sørget for at være i tæt dialog med kunden, således arbejdet bliver udført til ønsket slutresultat. De ved hvordan kunderne kan føle, hvis ikke tingene bliver snakket igennem i forhold til rette farvevalg, tidshorisont, pris og kvalitet. Af den årsag lægger de stort fokus på den igangsættende snak til projekt, og får alle detaljer med, inden malerprojektet startes. Mangler du derfor en maler med forståelse for dine ønsker og behov, har stor erfaring, leverer efter aftalte tid, pris og kvalitet? Så er de hos AL og Holm de rette til dig som bosiddende i København.