Ribe Camping vinder Året Familie Campingplads 2023

Ribe Camping vinder Året Familie Campingplads 2023

Når ferier med børnene står for døren, handler det om at finde et sted, hvor man kan føle sig hjemme, mens man er ude. Det skal med andre ord være nemt for både forældre og børn at finde ro og bruge tid med hinanden, og hertil er campingferier fortsat utroligt populære blandt børnefamilier. Hvert år afholder Dansk Camping Union et prisshow ved navn Danish Camping Award, hvor de hædrer de dansk campingliv inden for 12 forskellige kategorier. I år gik prisen for Årets Familie Campingplads til Ribe Camping – en campingplads, der er kendt for sin kompromisløse service, topklasse faciliteter og spændende arrangementer.

Derfor vinder Ribe Camping årets campingplads for familier

Ribe Camping, der ligger blot et stenkast fra Nationalpark Vadehavet, var nomineret til prisen sammen med en række tunge konkurrenter på området for familiecamping. De havde derfor også forberedt sig på, at de måske ikke løb med prisen, men de er meget stolte af sejren og de flotte ord, som juryen kom med:

”Føl dig hjemme, når du er ude, skriver Ribe Camping på sin hjemmeside, og det er der rigtig mange gæster, der gør på campingpladsen tæt på domkirkebyen Ribe, hvor de tre nøgleord er service, service og service. Ribe Camping blev også kåret til årets campingplads i 2020, og nu gør de det så igen i kategorien familie. Stort tillykke til Ribe Camping”, lyder det fra DCU-juryen.

Ribe Camping er en campingplads, der byder familier velkommen året rundt. Her kan familier både vælge klassisk camping, glamping, feriehuse eller en penthouselejlighed, mens de både kan besøge Danmarks ældste by og nyde de mange aktiviteter, der folder sig ud på pladsen i løbet af året.

Ribe Camping satser stort på familiecamping

Der er flere gode grunde til, at Ribe Camping vinder Årets Familie Campingplads 2023, men det er særligt deres moderne servicebygninger og alsidige aktivitetsplaner, der gør dem attraktive for familier. Man kan uden problemer nyde hele sin ferie midt på pladsen, hvor der bliver afholdt koncerter, fællesspisning, skattejagter og meget mere, og de moderne servicebygninger sikrer en campingplads i høj kvalitet, hvad angår både badeforhold, madoplevelser og ikke mindst kundeservice.