Få professionel hjælp til bekæmpelse af skimmelsvamp m.m.

Skade i boligen? - Få professionel hjælp hos Alfa Service

Skadeservice til hjemmet

Er du fanget i en situation, hvor hjælp til professionel skadeservice af din bolig er manglet? I Danmark er skimmelsvamp et stigende problem i hjemmet. I takt med de danske huse bliver mere tætte i isolering øges chancerne for skimmelsvamp i hjemmet også. Sådanne skader bør altid håndteres af profesionelle. Årsagen ligger i de mange følgeskader, som sådanne beskadigelser på huset kan medføre, hvis ikke de håndteres hurtigst muligt.

Skadeservice hjælp fra Holstebro

Virksomheden Alfa Service fra Holstebro findes blandt de professionelle og erfarne virksomheder der kommer dig til undsætning i tilfælde af skade på huset. De er effektive og har udstyret til at foretage arbejde indenfor:

• Bekæmpelse af skimmelsvamp
  • Lugtsanering
  • Brand- og sodskader
  • Indeklima
  • Vandskader

Skade i hjemmet kan være utrolig vigtigt at få undersøgt hurtigst muligt, da skader som f.eks. skimmelsvamp kan føre til bl.a. hovedpine, svimmelhed og kvalme.

Symptomer på skimmelsvamp i boligen

Skimmelsvampe er mikroskopiske svampe som danner millioner af sporer der ligesom pollen frigøres til luften. Den typiske årsag til til skimmelsvamp er er fugt. Det kan være et utæt vandrør, eller mangelfuld cirkulation af luft. Ofte ved boligejere ikke, om der er skimmelsvamp i huset eller ej. Som boligejer skal du som udgangspunkt altid være skeptisk for små mørke pletter på vægge eller gulve. Udover de visuelle symptomer, så kan symptomer være kløe i øjne og mund, samt svimmelhed og hovedpine.

Hjælp til skimmelsvamp i boligen

Findes nogle af de typiske symptomer i jeres bolig, så bør I kontakte professionel hjælp hurtigst muligt. Alfa Service dækker områderne omkring Holstebro, Lemvig og Struer. De har flere års erfaring indenfor området, og besøger gerne jer til en undersøgelse af boligen, samt en rådgivende snak. Det skader aldrig at få tjekket boligen fra eventuelle indvendige skader på jeres bolig.

Pludselig vandskade i hjemmet

Vandskader i hjemmet skal behandles hurtigst muligt, og gøres effektivt så skaderne ikke breder sig i boligen. Det er vigtigt at vandskader bliver tjekket af professionelle, og dermed sikrer ingen følgeskader og større omkostninger forekommer. Alfa Service har det påkrævede udstyr, samt medarbejderstab til at håndtere samtlige forskellige former for vandskader.

Mere end blot hjælp til skadeservice

Alfa Service er din erfarne og kvalitetbevidste virksomhed, når skader i boligen er opstået. Udover hjælp til eventuelle skader i din bolig, så dækker Alfa Service også andre services. Mangler du hjælp til flytning af større objekter eller møbler, så er de også til rådighed. Ligeledes kan du hos dem også finde hjælp til erhvervsrengøring af lokaler, samt rengøring af byggepladser. Kontakt virksomheden i dag til en uforpligtende og rådgivende snak indenfor en bred vifte af ydelser.