Dynamostol giver bedre siddestilling

Smukke og ergonomisk korrekte designerstole

Med en proaktiv opfinders nysgerrighed blev stifter af Dynamostol, Claus Lundsgaard, fanget af den problematik, mange mennesker, der arbejder på kontor, dagligt står overfor. Rygsmerter og kroniske smerter generelt er noget, mange danskere kæmper med, nogle med så store rygsmerter, at de ikke er i stand til at sidde på en almindelig kontorstol. Efter at have observeret amerikanske cowboys på hesteryg stod Claus i 1982 klar med den første prototype på en ergonomisk kontorstol og dette blev starten på opgøret med den konventionelle kontorstol, mange dagligt oplever at få rygsmerter af.

Prototypen blev senere til Dynamostols Classic stol, og for 35 år siden stiftede Claus Lundsgaard så Dynamostol som virksomheden, hvor du både får elegante, flotte og ergonomisk korrekte designerstole. Med en ergonomisk kontorstol fra Dynamostol passer du altså både på din krop og forkæler dig selv og din æstetiske sans på samme tid.

Ergonomiske kontorstole hos Dynamostol

Når man har et kontorjob med mange stillesiddende timer, kan man nemt få ondt i ryggen, og det særligt hvis man sidder på en stol, der ikke er god for ryggen. Alle Dynamostols stole er ergonomiske og tilpassede kroppen. Det vil sige, at de er gode for ryggen, og du altså sagtens kan holde til at sidde ned og arbejde mange timer om dagen, uden efterfølgende at føle dig stiv og øm i din krop. I stedet vil en ny kontorstol fra Dynamostol styrke din krop og din ryg i stedet for at beskadige den, og du får en stol, der kan styrke dig i dit daglige arbejde, hvad end det indebærer.

De ergonomiske kontorstole tilgodeser kroppens behov for en dynamisk og aktiv siddestilling, der vil give dig de bedste forudsætninger for en god hverdag. Dynamostols ergonomiske kontorstole er lavet i et samarbejde mellem designer, fysioterapeut og bruger og har derfor et godt og bredt grundlag for en funktionel kontorstol til dit arbejde.

På nuværende tidspunkt har Dynamostol følgende tre modeller; Dynamostol Classic, Dynamostol Incharge og Dynamostol Reform, der alle tilbyder et stilrent og elegant look sammen med deres funktionelle og aktiverende siddestillinger.

Med en Dynamostol sidder du stærkt og godt

Dynamostols opgør med den konventionelle kontorstol har vist sig at være slået igennem på mange fronter. Dynamostol har en indgående professionel viden, der giver virksomheden en bred profil. Udover kontorstole, der passer til mange virksomheder med kontormiljøer, laver de nemlig også klinikstole til tandlæger, hospitaler samt stole til institutionspersonale, hvor de også er med til at sikre, at personalet sidder godt hele arbejdsdagen igennem, hvad end de arbejder i børne-, voksen- eller patientøjenhøjde.

Tandlæger og hospitalspersonale sidder eller står mange timer i løbet af en dag. Når de sidder ned, er de oftest også i gang med arbejde, hvor de har brug for stadig at kunne bevæge sig aktivt og frit, noget en kontorstol fra Dynamostol netop tilbyder.