A-Z Snedkeriet har over 30 års erfaring med snedkerarbejde

Snedkerfirma i Esbjerg med mere end 30 års erfaring

I Esbjerg ligger A-Z Snedkeriet, der siden 1985 har varetaget alsidige opgaver som snedker på vestkysten. Som erfaren snedker har A-Z Snedkeriet leveret alt lige fra store og små møbler til køkkener og brugsskulpturer. Det vil med andre ord sige, at maskinsnedkeren har produceret produkter til kirker, privatpersoner og erhvervskunder.

Gennem årene har snedkerne varetaget et hav af forskellige opgaver og udvider hver dag deres portefølje – de er derfor blevet et ægte A-Z snedkeri. Ifølge A-Z Snedkeriet selv vidner navnet om: ”høj kvalitet, alsidighed, godt design og færdigt arbejde.” Som maskinsnedker har virksomheden design, kvalitet og kreativitet i fokus. De tre komponenter forener de smukt i ethvert færdigt produkt.

Fra 50 m2 til 450 m2

A-Z Snedkeriet så lyset i 1985, hvor John Pedersen stiftede virksomheden. Dengang havde han et værksted på 50 m2, som i dag er blevet til hele 450 m2. Inden stiftelsen af firmaet havde John arbejdet meget med bl.a. møbelindustri og som skibstømrer. Han havde derfor et bredt kendskab inden for træhåndværk.

I dag producerer snedkeren løsninger til kunder – uanset hvad deres behov er. Hvis du f.eks. har brug for en ganske almindelig løsning, så leverer A-Z Snedkeriet det gerne. Har du i stedet brug for en speciel eller sjov løsning, så bringer de også gerne kreativiteten og designprocesserne i spil.

Uanset hvilken arbejdsopgave, der landet på bordet hos A-Z Snedkeriet, løser de den til fuld tilfredshed.

At være snedkermester i design og kunst

John Pedersen nævner selv, hvordan det at være maskinsnedker indebærer, at han også må tage designer- eller kunstnerhatten på. Når han tager den hat på, er han nemlig i stand til at levere det inventar, som andre måske ikke er i stand til.

På deres hjemmeside kan du tjekke alle de fantastiske kreationer ud og blive inspireret til, hvor bredt deres håndværksmæssige kompetencer spænder. Snedkerne bygger alt lige fra huse til mindre møbler til både og skibe samt køkkener.

Fokus på veluddannede tømrere og snedkere

I dag har John Pedersen fået selskab af 7 ansatte, hvor fokus er, at alle medarbejdere er veluddannede og har de rette kompetencer til at varetage de forskelligartede opgaver hos A-Z Snedkeriet. Virksomheden tilbyder desuden deres service i hele landet, men har deres primære kundeskare i Esbjerg og omegn.

Med over 30 år i branchen er A-Z Snedkeriet klædt på til at varetage selv de mest udfordrende snedkeropgaver. Det betyder, at drømmene nemt omsættes til virkelighed, når de rigtige hænder står klar til at hjælpe. Du kan altid kontakte virksomheden, hvis du vil høre mere om, hvordan de kan hjælpe specifikt med den opgave, du står overfor.

Altid klar på at hjælpe

A-Z Snedkeriet skriver på deres hjemmeside: ”Ingen opgave er hverken for lille eller stor til os, og vi har altid fokus på kærneopgaven: snedker- og tømrerarbejde samt kvalitet og design.” Det betyder med andre ord, at du er sikret høj kvalitet af dine projekter.

Med et øje for design og kvalitet behøver du ikke tøve med at kontakte de dygtige snedkere hos A-Z Snedkeriet.