Har du problemer med kloakken?

Søg professionel hjælp til undersøgelsen af din kloak

Problemer med kloakken? Kontakt Thornvig Jensen A/S

Har du problemer med vedvarende lugt eller stoppet kloak? Er du tvivl om, hvad problemet med dit afløb skyldes, hvordan det skal ordnes, samt hvem der skal ringes til for professionel kloakservice? Så får du her en guide til, hvem der skal kontaktes, men også hvad der bør gøres og hvad det kan koste.

Nogle ville måske tro at en slamsugning og kloakrens er det samme. Sandheden er dog således at de nærmere fungerer som en lillebror og storebror, hvilket gør både prisniveauet, samt størrelsesomfanget af jobbet forskelligt.

Forskellen på en slamsugning og kloakrens

En slamsugning og kloaksrensning er en utrolig effektiv måde at rense dit hjems undergrundssystem. Det fjerner snavs, fedt og større genstande. Resultatet er et rent afløb der sikrer at dit toilet og afløb i badet ikke stopper til. En slamsugning og kloakrensning er sammenlignelig til en vis grad, dog er en slamsugning noget grovere end en kloakrensning. En slamsugning er ikke blot grovere, men den er også en anelse dyrere end kloakrensningen.

Prisforskel når dine afløb skal renses

Som husejer er du ansvarlig for afløbsrørene der befinder sig på din grund. Opstår der problemer i nogle af dine afløb, bør du derfor kontakte professionel hjælp hurtigst muligt før eventuelle følgeskader opstår. Det kan være svært for det uprofessionelle øje at vurdere skadens størrelsesomfang. Skal der en slamsugning eller kloakrensning til? Svaret kan være væsentligt for prisstørrelsen på opgaven, da priserne på en slamsugning er 300-500 kroner dyrere i timen.

Professionel vejledning

Heldigvis er du ikke som husejer forpligtet til at kunne vurdere, om en slamsugning eller kloakrensning er nødvendig. Her kan du kontakte professional kloakekspertise, der hurtigt kan danne sig et overblik over skadens størrelsesomfang. Thornvig Jensen A/S er blandt de ældste og mest erfarne indenfor faget. De har mere end 100 års erfaring og et mandskab bestående af 15 eksperter.

Mere end professionel service af din kloak

Thornvig Jensen A/S har med deres mere end 100 års eksistens udvidet deres services. De udfører ikke blot rensning af kloakker, men kan også komme jer til undsætning i tilfælde af:

• Kranservice
  • Udlejning af container
  • Industrirenovation
  • Miljøoprensning

De bestræber sig på at levere et professionelt og veludført stykke arbejde, indenfor alle deres arbejdsområder. I form af opstående tvivl i forhold til din stoppede kloak, så er du hos dem mere end velkommen til at ringe til en forpligtende snak. De undersøger, planlægger og vurderer, så du er sikker på det bedst mulige tilbud til netop det kloakproblem, som flyder i din kloak. Deres services gælder ikke blot private. De har i mange år ligeledes hjulpet boligforeninger, virksomheder og institutioner i samtlige nærtliggende områder til Herning.

Kontakt dem derfor i dag til et uforpligtende tilbud.