Store oplevelser venter i den legendariske aktivitetspark på Kragerup Gods

Store oplevelser venter i den legendariske aktivitetspark på Kragerup Gods

Den 23. Marts 2024 slår Kragerup Gods' aktivitetspark dørene op til ny sæson!

Kragerup Gods er klar til at åbne dørene til en ny sæson i deres berømte aktivitetspark, som igen står klar til at byde gæster velkommen, til en dag fyldt med eventyr og uforglemmelige oplevelser, der garanterer sjov og spænding for alle aldre.

Beliggende i det naturskønne Vestsjælland, tilbyder Kragerup Gods' aktivitetspark en unik kombination af spænding, leg, og naturoplevelser. Uanset om du planlægger en dag med familien, venner, kollegaer, eller en polterabend, finder du aktiviteter, der matcher ethvert behov og enhver smag.

En forlystelsespark med aktiviteter for alle

Forlystelsesparken byder på en række aktiviteter, der tager gæsterne gennem udfordringer på land, til vands, og i luften. Udforsk de smukke omgivelser i en kano rundt om godsets voldgrav, mærk adrenalinsuset i Go High klatreparken, eller tag en tur på de udfordrende mountainbikestier.

Med alt fra trampolinparken Go Bounce til fodboldgolf og Archery Attack, er der garanti for en dag, hvor du kan slippe dit indre legebarn fri.

Komplet dag i parken

For at sikre den ultimative oplevelse, anbefales en kombibillet, som samler parkens mest populære aktiviteter til en dag fyldt med sjov. Tag pauser som ønsket og nyd en velfortjent frokost mellem aktiviteterne. For de mindste tilbydes det gratis Go Play område, hvor de kan tumle og lege.

Overnatning i naturidyl

For de, der ønsker at forlænge eventyret, tilbydes overnatning i hyggelige shelters. Med en central bålplads og mulighed for at tænde op i saunatønden og vildmarksspaen, kan I nyde en afslappende aften i naturen efter en dag fuld af aktiviteter.

Skræddersy din perfekte dag

På Kragerup Gods skabes den perfekte dag for dig. Kontakt Kragerup for at høre mere om, hvordan du kan kombinere aktiviteter og skræddersy din dag. Ring på telefon +45 58 26 12 50, og få hjælp til at planlægge en uforglemmelig oplevelse.

Om Kragerup Gods

Kragerup Gods, beliggende i det smukke Vestsjælland, er ikke blot en historisk ejendom, men også et sted fyldt med eventyr og oplevelser. Med en passion for natur og aktiv leg, stræbes der efter at at tilbyde gæsterne en unik og mindeværdig oplevelse. Med en forpligtelse til kvalitet og gæstfrihed sikres, at et besøg hos Kragerup gods er mere end bare en dag væk fra hverdagen – det er en rejse fyldt med eventyr.