Oplev en guidet tur til Island

Team-Island er eksperter på rejser til Island

Team-Island tilbyder rejser til Island, der er udvalgt med henblik på at give sine kunder en ekstraordinær rejse, der adskiller sig fra det sædvanelige. Denne vilde oplevelse garanterer virksomheden at kunne levere, eftersom de har indgående kendskab til både kulturen, folkene og naturen på Island. Uanset om du ønsker dig en aktiv ferie, eller du mere er til afslapning, har Team-Island lige den rejse, der passer til dine behov og ønsker.

Rejsetilbud i Team-Islands sortiment

Team-Islands direktør K. Torben Rasmussen, der har været bosiddende på Island i mere end 5 år, er sågar forfatter til bøger omkring Island ved navn ’Naturguide Island’ og ’Turen går til Island’, og hvis du vælger en guided rejse fra enten Billund eller Kastrup, er der god mulighed for at opleve K. Torben Rasmussen som guide, hvor I vil besøge udvalgte kvaliteter på øen.

En anden form for rejse som Team-Island tilbyder, er en kør-selv-rejse, hvor I selv har mulighed for at sætte det tempo, der passer jer bedst. I vil under denne pakkeløsning blive fløjet til Island, hvor pakken inkluderer fly, Jeep og sommerhus i 8 dage. I vil nærmere bestemt blive indkvarteret i jeres eget moderne sommerhus, med hot tub, samt have en stærk bil med plads til 4-5 voksne til rådighed. I har på jeres ferie mulighed for at tage på endagsture til naturattraktioner såsom Thorsmörk og Landmannalaugar, og der er herudover kort afstand til hovedstaden Reykjavik.

Udover kør-selv-muligheden tilbyder Team-Island også forskellige oplevelser, hvor man tager afsted med en større gruppe mennesker. En af disse har eksempelvis overskriften ’5 dages intensiv Island med fokus på natur, varme kilder, kultur og Nordlys.’ Ud fra denne titel kan man allerede fornemmer hvilken slags naturtro tur, der lægges op til. Udover at komme ud og opleve den Islandske natur, er der gode muligheder for at skabe relationer med de rejsepartnere, man oplever Island med, og turen opfattes derfor lidt som en slags rejsende højskole.

En anden tur som Team-Island stolt udbyder, er en 6 dags intensiv Island-oplevelse, hvor der er mulighed for at bo på en rigtig bondegård og opleve gletsjere, gejsere, vulkaner og Vestmannaøerne, hvor det voldsomme vulkanudbrud fandt sted i 1973. Denne vulkan er også kendt fra en af de mest berømte islandske sagaer ved navn Njals Saga, der kan være god at have læst på forhånd.

Kontakt Team-Island

Hvis du synes, at noget af det ovenstående lyder som en tur, du har lyst til at opleve, skal du ikke tøve med at kontakte virksomheden på telefonnummeret +45 2962 8077 eller generelt se deres store udbud af rejser på deres hjemmeside.