Transportmiddel til handicappede

Transportmiddel til handicappede

Hos MJ Autosadelmager sælger de hjælpemidler til handicappede, der med stor sikkerhed både vil blive godt modtaget af både den handicappede, men også de pårørende. Hos virksomheden er de eksperter i at udføre specialopgaver til biler og transportmidler og har mere end 50 års erfaring inden for området. Virksomheden prioriterer i høj grad at kende til alle de nyeste teknologier og den nyeste viden på området, hvilket de kombinerer med innovation. Dette sikrer, at MJ Autosadelmager leverer produkter og løsninger i høj kvalitet.

Også hvis virksomhedens kunder har specifikke ønsker eller behov, gør de altid for at imødekomme dem og herved sikre den store tilfredshed.

Seler i høj kvalitet

Også hvis der er behov for større sikkerhed i forhold til bilens sele, tilbyder MJ Autosadelmager nogle forskellige løsninger lige fra en fempunktssele til en selekappe. Selekappen er fremstillet til personer med særlige behov, da man ofte ser, at de let kan komme til at spænde sikkerhedsselen op under kørsel. Den universale kappe til selelåsen kan både bruges i bilen og bussen, og den er meget nem at montere. Afdækningen af selelåsen er altså ensbetydende med, at selen ikke kan udløses, medmindre personen er i besiddelse af en spids genstand såsom en nøgle, kuglepen eller andet.

Få tilpasset udstyr

Uanset hvad end dit behov er, eller hvad du har et ønske om at få specialtilpasset, er MJ Autosadelmager eksperter på området. Det kan være alt lige fra at tilpasse bilen til korte ben eller tilpasse bilen, så en person, der mangler en arm, kan få den højeste køreglæde muligt.