Dyrlæge Mikkelsen skaber tryghed for dyrene

Tryghed er vigtigt, når du vælger dyrlæge

Når du skal vælge en dyrlæge til din bedste kæledyrsven er det vigtigt, at du finder en dyrlæge, hvor du kan føle dig tryg. Hos Dyrlæge Mikkelsen i Herning er de et team af dyrlæger og veterinærsygeplejesker, som alle elsker at arbejde med dyr.

Det er vigtigt for dem, at både du og dit kæledyr føler jer trygge, når I besøger klinikken. Både når der blot er tale om et rutinemæssigt besøg, men også når der er tale om et større og måske mere alvorligt indgreb. Derfor er der altid fokus på, at der er tid nok til, at tingene bliver talt igennem, så alle er trygge og sikre på, hvad der skal ske. Mangler du en dyrlæge, skal du endelig kontakte dem. De står altid klar til at hjælpe dig, hvis du mangler en tryghedsskabende dyrlæge i Herning.

Fokus på den enkelte patient

Udover at der er fokus på tryghed, og at dit kæledyr hos Dyrlæge Mikkelsen vil blive behandlet i trygge, behagelige og omsorgsfulde rammer, er der også fokus på den enkelte patient hver gang. På dyrklinikken ved de, at kæledyr, men også kæledyrsejere, er forskellige, og de bestræber sig altid på at lytte og opfylde dine og dit kæledyrs specifikke behov, når I besøger klinikken.

Få gratis tandbehandling

Hos Dyrlæge Mikkelsen er de opmærksomme på vigtigheden af, at dit kæledyr har sunde og hygiejniske tænder. For mange kæledyrsejere er tænderne et overset område, men hos Dyrlæge Mikkelsen hjælper de dig med at sikre, at alt er, som det skal være. De foretager både tandrensning, tandslibning, måling af tandkødslommer, fjernelse af tænder og diverse andre tandoperationer. Derudover leverer de gratis tandtjek i forbindelse med fx unghundetjek, og derudover fås et tandtjek altid til en fast lav pris.

Kontakt Dyrlæge Mikkelsen og få tryg behandling af dit kæledyr

Har du brug for en kompetent og tryghedsskabende dyrlæge til dit kæledyr, og vil du vide mere om, hvad Dyrlæge Mikkelsen kan tilbyde dig? Kontakt klinikken på tlf.: + 45 70 88 46 58 eller send en mail på kontakt@dyrlægemikkelsen.dk.

Har dit kæledyr akut brug for hjælp, har de hos Dyrlæge Mikkelsen ligeledes en vagtdyrlæge, der står klar til at hjælpe uden for åbningstiden, når der er akut sygdom eller andet, hvor der er brug for en dyrlæge. Ved akutbehandling søger de hos Dyrlæge Mikkelsen altid efter at afhjælpe problemet hurtigst muligt, men de ligger samtidig vægt på, at behandlingen er tryg, og at både du og dit kæledyr får en god oplevelse hele vejen igennem.