Underholdning til julefrokost

Underholdning til julefrokost

Hvis du står og skal afholde julefrokost, enten til privat eller erhverv, og du ikke ved hvad underholdningen skal være, kan du læse videre og få et par ideer, som er en sikker vinder hver gang.

Quiz og gameshows

Kom i den rette holdånd eller kæmp én mod én i en quiz til aftenens underholdning. Alt efter hvor mange I er, og hvordan I hænger sammen på kryds og tværs, kan det både være sjovt med forskellige hold, men der kan også virkelig gå konkurrence i den, hvis I spiller én mod én. En quiz kan altid samle folk til en julefrokost, men det er en god ide ikke at vente til alt for sent på aftenen, når snapsen har været rundt flere gange. Der er mange muligheder for quizzer, det kan være en julequiz, en musikquiz eller en quiz om virksomheden eller en historisk quiz. Det er kun fantasien, der sætter grænser, og der er mange muligheder på nettet for, at du selv kan designe din egen quiz.

Bestil en komiker

Hvis underholdningen skal være helt i top, og du ønsker at folk sidder og klasker sig på lårene af grin, skal du bestille en komiker til julefrokosten, der kan komme og underholde. Her vil lattermusklerne komme på arbejde, og det er en sikker vinder og noget, som deltagerne vil huske i lang tid fremover. En komiker bestilles ofte til større firmajulefrokoster, men kan også sagtens fungere til mindre sammenkomster. Kontakt Microphone Entertainment og bestil en komiker til julefrokosten, så er du garanteret den sjoveste aften længe.

Nominer en medarbejder

Til sidst kan I holde et awardshow, hvor deltagerne til julefrokosten kan nominere hinanden til forskellige priser op til julefrokosten, som enten du eller I bestemmer, og så kan priserne blive uddelt til selve festen. Det er god underholdning, og kan ryste folk sammen.