Vesterby Miljø- og Entreprenørservice - entreprenører med kompetencerne på plads

Når der skal udføres entreprenørarbejde er det selvsagt vigtigt, at det helt rette entreprenørfirma vælges. Kompetencerne skal passe, erfaringen skal være til stede og prisen skal være overkommelig. Derfor kan du med fordel vælge Vesterby Miljø- og Entreprenørservice.

Selvom vi først og fremmest arbejder med bygning og anlæg, har vi hos Vesterby Miljø- og Entreprenørservice erfaring og kompetencer inden for alt entreprenørarbejde, og står derfor klar til at hjælpe dig med din opgave. Kundetilfredshed, god service og professionel rådgivning danner basis for vores daglige arbejde, så samarbejdet foregår på bedst mulig vis.

Vi opererer i et bredt område, nær b.la. Billund, Grindsted og Ølgod, med placering i Sønder Omme, så tag endelig kontakt til os uanset din placering.

Kloakservice i både stort og småt omfang

Kloaksystemet er noget af det vigtigste for at dagligdagen eller arbejdet kan forløbe gnidningsfrit. Vesterby Miljø- og Entreprenørservice har brede kompetencer og nuanceret erfaring inden for kloakservice, og kan hjælpe med afløbsinstallationer, kloaksystemsudvidelser, samt mindre opgaver som afløbsrensning og tv-inspektioner. Alt sammen udføres med professionel og dybdegående rådgivning omkring processen og materialerne. Vi hjælper også gerne til med opsætning af rottespærre.

Prisen på vores kloakservice afhænger af arbejdet omfang, da det både kan indebære små og store opgaver, så kontakt os om dit projekt for at høre nærmere. Dit kloaksystem behøver ikke lide længere end nødvendigt.

Belægning hvor kvalitet er i højsædet

God belægning er essentiel. Dette sørger for, at ulykker som fald bliver mindsket, og at handicapvenlighed kan prioriteres. Derfor har Vesterby Miljø- og Entreprenørservice en bred vifte af kompetencer inden for mange for belægning, lige fra indkørsler og parkeringspladser, til terrasser og havegange. Vores erfaring strækker sig over både det private og erhvervslivet, og vi har dermed kompetencer inden for både små og store opgaver. Kvaliteten er altid i fokus, lige fra komprimering af underlaget til placering af den sidste flise, og vi leverer grundig rådgivning inden arbejdet påbegyndes.

Lad os hjælpe dig med dit næste projekt

Godt entreprenørarbejde udføres af en kompetent entreprenør. Hos Vesterby Miljø- og Entreprenørservice tilbyder vi arbejde udført på baggrund af dybdegående kompetencer, med fokus på kvalitet, kundens ønsker og dygtig rådgivning. Da vi kan udføre mange slags entreprenørarbejde, står vi bestemt også klar til at hjælpe dig. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud på din opgave, så du kan komme et skridt tættere på, at få løst din entreprenøropgave. Hvad end det drejer sig om kloakken, indkørslen eller jordsortering, stiller vi vores kompetencer og erfaring til rådighed.