Thomas Olsen og Q8's distriktschefer

Q8 i København har årets ledertrainee

Igen i år har Q8 i Danmark uddelt en række priser til både servicestationer og medarbejdere. Og den ene titel som Årets Ledertrainee i Danmark er gået til Thomas Olsen fra servicestationen på Vejlands Allé i København.

Thomas Olsen fra Q8 i København har vundet prisen blandt et stærkt felt af andre ledertrainees på de danske Q8-servicestationer. Thomas har netop gennemført Q8’s ledertrainee uddannelse sideløbende med sit arbejde på stationen.

”Thomas er arbejdsom, nysgerrig og har en utrolig varm personlighed, som altid bidrager med sin gode energi og gode humør. I løbet af det seneste år har Thomas ikke kun udviklet sig selv, men han har også været en central del af at sikre driften på et af vores største anlæg,” lyder det fra Orla Hansen, distriktschef hos Q8 i Danmark.

Thomas har skabt store resultater på stationen, og der ingen tvivl om, at det stammer fra hans arbejdsglæde. Men derfor var det alligevel en overrasket og glad vinder, der modtog hæderen.

”Det her er noget, jeg lægger mange kræfter i. Fordi jeg er glad i det jeg laver, men også fordi, at jeg kan mærke, at jeg hele tiden udvikler mig. At tage uddannelsen samtidig med arbejdet har været fantastisk for mig, da jeg har kunne bruge mine nylærte færdigheder aktivt i mit arbejde,” siger Thomas Olsen, ledertrainee hos Q8 på Vejlands Allé i København og fortsætter:

”Men selv om det er noget, jeg gør, fordi jeg kan lide det, så er sådan en pris en kæmpe anerkendelse. Det giver mig motivation til endnu mere”.

Marie Sheye Lund, Kommunikationschef, Q8 Danmark A/S

M: presse@q8.dk

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17