Besnik Dërmaku og Q8's distriktschefer

Q8 i Viby har årets ledertrainee

Igen i år har Q8 i Danmark uddelt en række priser til både servicestationer og medarbejdere. Og titlen som Årets Ledertrainee i Danmark er gået til Besnik Dërmaku fra servicestationen på Fredensvang Runddel i Viby. Besnik Dërmaku fra Q8 i Viby har vundet prisen blandt et stærkt felt af andre ledertrainees på de danske Q8-servicestationer.

Ved siden af arbejdet på stationen, har Besnik taget Q8’s ledertrainee-uddannelse, som skal bane vejen for, at han kan påtage sig rollen som en af fremtidens ledere på én af stationerne.

Og Besnik har i den grad gjort sig fortjent til prisen, da han ifølge distriktschef hos Q8 i Danmark, Finn Bøvling, udviser høj faglighed og service over for stationens kunder.

”Besnik er dedikeret i sit arbejde, da han ikke tager hjem før alting spiller 100 procent. Han er utrolig god til at hjælpe kunderne med deres individuelle behov. Hos Besnik har kundeservice den højeste prioritet, og han har Q8-hjertet på det helt rette sted,” lyder det fra Finn Bøvling.

Da Besnik blev kaldt op på scenen, var der jubel fra alle i salen, og det var tydeligt, at han blev virkelig glad for at modtage prisen:

”Når jeg går på arbejde, betyder udvikling, samarbejde og den gode energi meget for mig. Derfor er jeg virkelig glad for at modtage denne pris, som for mig er et symbol på alt det,” fortæller Besnik Dërmaku efter modtagelsen af prisen og fortsætter:

”Selv om jeg nyder at komme på arbejde og det er noget, jeg gør, fordi jeg kan lide det, så er sådan en pris en kæmpe anerkendelse. Det giver mig motivation til endnu mere”.

Marie Sheye Lund, Kommunikationschef, Q8 Danmark A/S

M: presse@q8.dk

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17