Brøndby har årets Q8-station i distriktet Vestegnen og Sydsjælland

Brøndby har årets Q8-station i distriktet Vestegnen og Sydsjælland

Stationen har blandt andet gjort sig fortjent til titlen ved at have et stærkt fokus på deres food-sortiment.

Op til weekenden uddelte Q8 vanen tro priser til årets bedste stationer i hvert distrikt. Og stationen på Vallensbækvej i Brøndby vandt prisen i distriktet, der dækker Vestegnen og Sydsjælland.

“Stationen her virkelig løftet kvaliteten af deres food i løbet af det seneste år, hvor særligt Meyers-samarbejdet har gjort det til et endnu vigtigere fokus,” siger Orla Hansen, distriktschef i Q8 og fortsætter:

“De har samtidig været rigtig gode til at holde styr på omkostningerne i et år, hvor de er stukket af på verdensplan. Det er årsagen til, at de kan levere så flot en bundlinje.”

Havde ikke set det komme
På Team Vallensbækvej glæder man sig over hæderen. Her ser man et stærkt teamwork som nøglen til succes og årsagen til, at kunderne vender tilbage om morgenen for lige at få den gode start på dagen.

“Det havde jeg slet ikke set komme, selv om jeg godt ved, at vi har en god station. Vi er fælles om tingene, og jeg er sikker på, at vores kunder kan mærke den gode stemning hos os. Vi har mange morgenkunder, og vi ved, at vores kunder sætter pris på at komme her om morgenen og møde vores ‘morgenbrødskone’, som troligt møder ind meget tidligt og har 30 års jubilæum næste år,” siger Katja Larsen, der er forretningschef hos Q8 Vallensbæk.

Kontakt:
Marie Sheye Lund, Kommunikationschef, Q8 Danmark A/S
M: presse@Q8.dk

Den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være den fortrukne muliggører for bæredygtig bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17