Kildebjerg har Danmarks bedste Q8-servicestation

Kildebjerg har Danmarks bedste Q8-servicestation

Q8 på Fynske motorvej i Kildebjerg kan det kommende år kalde sig for Danmarks bedste Q8-servicestation. Med sit rekordoverskud fungerer stationen som et stort forbillede for de øvrige Q8-stationer.

Torsdag aften var ikke som enhver anden for Q8 i Kildebjerg. Servicestationen vandt nemlig prisen og titlen som Danmarks bedste servicestation i 2022. Hvert år sætter Q8’s ledelse ekstra fokus på anerkendelse, når ledere fra hele landet samles for at fejre hinanden og årets succeser til prisuddeling. Den største pris er Årets Q8-Station i Danmark, og her trak stationen ved Kildebjerg altså det længste strå i kapløbet med flere end 100 servicestationer.

Når titlen gik til Kildebjerg, skyldes det, at servicestationen har udmærket sig med flotte resultater på alle parametre.

”Prisen går i år til en station og et team, der dagligt er blandt de bedste i kæden. Efter syv måneder af 2022 er der vækst både i forhold til budget og i forhold til sidste år,” siger Claus Sørensen, Distriktschef hos Q8 i Danmark, og fortsætter:

”En god plan kræver også god forberedelse for at lykkes, et område der virkelig mestres til UG og hvor lederteamet Dan og Pernille fortjener stor ros og anerkendelse.”

Kæmpe anerkendelse
Vinderne var naturligvis glade for prisen ved uddelingen. Især fordi det er en vigtig anerkendelse af det store arbejde, de har leveret for at give kunderne den bedste oplevelse.

”Vi er meget fokuseret på kundeservice og arbejder hver dag benhårdt for at gøre en forskel for vores kunder. Det er nøglen til, at det går godt. Vi gør det, fordi vi kan lide det. Men det er også rart, når andre lægger mærke til vores arbejde. Derfor er det en kæmpe anerkendelse at opnå titlen som årets station i Danmark,” siger Dan Pedersen, der er forretningschef hos Q8 Kildebjerg, som modtager prisen sammen med souschef Pernille Hviid Nilsson.

Marie Sheye Lund, Kommunikationschef, Q8 Danmark A/S

M: presse@Q8.dk

Den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være den fortrukne muliggører for bæredygtig bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17