De glade vindere af årets servicestation i Danmark

Nykøbing Falster vinder prisen for bedste Q8 servicestation i Danmark

I weekenden vandt Q8 i Nykøbing Falster en helt særlig pris. Servicestationen blev nemlig kåret som Årets Q8 Station i Danmark 2018. Og det er en hæder, der sættes stor ære i.

Hvert år kårer Q8 Årets Station i Danmark. I år gik den eftertragtede pris til Team Nykøbing Falster, der, ud af i alt 106 Q8 stationer, har udmærket sig ved at have opnået fantastiske resultater på alle parametre, når det handler om at være det bedste stop på vejen.

Lederteamet hos Q8 Nykøbing Falster arbejder fokuseret på at gøre det lettere for kunderne at være på farten. Og her handler det ikke kun om brændstof, men også om at give den bedste service på markedet, om tilgængelighed, præsentation af varer, veltilberedt frisk mad, bilsmarte produkter og god kaffe til pausen eller køreturen.

”Team Nykøbing Falster har ganske enkelt gjort et fremragende og vigtigt stykke arbejde hele vejen rundt,” siger Gert Jørgensen, Head of Retail hos Q8 i Danmark, og fortsætter:

”Vores ønske om at være det bedste stop på rejsen for vores mange kunder skal gerne mærkes i alt, hvad vi gør – lige fra den daglige drift til den mere langsigtede indsats. Også her udmærker Q8 Nykøbing Falster sig.”

Flotte resultater

Team Nykøbing Falster har konsekvent scoret højt på alle fronter i interne trivselsmålinger, ved besøg af en såkaldt mystery-shopper, og butikken har en elitesmiley. Og med en vigtig tilgang til service, som Q8 kalder ”The Friendly Approach”, har servicestationen også sat en ære i at få alle – både kunder og medarbejdere – til at føle sig velkomne, hvilket har betydet glade kunder.

Til at modtage prisen var både forretningschef Birgitte Adamsen og souschef Maja Richardsen.

”Vi lægger hele vores hjerte i det. Vi tør tage chancer, og det tror vi spiller ind. Vi er ordensmennesker, og vi har et stærkt og resultatorienteret team,” siger de to ledere og fortæller:

”Det er et vanvittig fedt skulderklap at få. Det er motiverende for både os og alle på stationen. Vi havde slet ikke regnet med det, så det er en vild følelse at vinde prisen som årets station, som naturligvis er en pris til alle, der arbejder på stationen.”

Ud over at drive deres egen station har årets vinder også bidraget til distriktet ved at drive en nabostation i et par måneder, og efterfølgende har lederteamet været en fantastisk støtte for den nye forretningschef og kollega.

”Vi har her i Nykøbing Falster et team, der udviser og efterlever en holdning om, at ’det kan vi’, og ’det finder vi en løsning på’. Det er god arbejdsmoral, og det får ting til at ske,” fortæller Gert Jørgensen, der også siger et stort tillykke til Team Nykøbing Falster ved forretningschef Birgitte Adamsen og Souschef Maja Richardsen.

Yderligere information, kontakt venligst

Q8

Communication Manager, Marie Sheye Lund

T: 42 12 64 19

M: presse@Q8.dk

Muliggører for mennesker i bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark og er et af Skandinaviens største brændstofselskaber med ca. 1000 servicestationer tilpasset separat til personbiler og tung trafik.

På vores stationer tilbyder vi produkter og services som gør det let at være i bevægelse. Læs mere på Q8.dk

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17