Troels Horsholt modtager prisen som Årets Talentudvikler i Q8

Q8-medarbejder fra Ringkøbing kåret som årets talentudvikler

Troels Horsholt, der er forretningschef på Q8 i Ringkøbing, har for nylig modtaget den flotte pris som årets talentudvikler i Q8 i 2019. Og det er en titel, der bliver taget godt imod.

For andet år i træk udnævner Q8 Årets Talentudvikler i Danmark. Prisen bliver givet til den medarbejder i Q8, der har vist et helt særligt overskud, overblik og vigtigst af alt en lyst og evne til at gøre et andet menneske dygtigere.

Den flotte pris gik i år til Troels Horsholt, der har gjort sig bemærket ved at være en eminent leder, der har en forbilledlig tålmodig og en særlig sans for detaljen, der kunne gøre enhver misundelig.

”Troels går ikke rundt og praler af sin gode indsats, men leverer blot i det stille på en måde, vi virkelig værdsætter,” lyder det fra Kathrine Hindsig, Training Manager hos Q8, der fortsætter:

”En god og respekteret leder behøver ikke altid være den med de største armbevægelser, og at Q8 rummer mange forskellige ledertyper er noget, vi alle kan være stolte af.”

Nøglen til succes

Ifølge Troels Horsholt er nøglen til succes først og fremmest at være på udkig efter talent samt at have øje for talentets stærke sider samt udviklingspotentiale. Og så beretter årets vinder, at det er vigtigt at give meget af sig selv som træner - både personligt og fagligt.

Det er med stor stolthed og overraskelse, at Troels Horsholt modtager prisen som Årets Talentudvikler.

“Jeg er både glad, stolt, overrasket og beæret. Jeg havde overhovedet ikke set det komme,” fortæller han, og fortsætter:

“Jeg rejste mig ikke engang første gang, mit navn blev nævnt, hvilket min kæreste har grint af lige siden, men udnævnelsen kom meget bag på mig.”

Lea-Cecilia Hauch, Communication Manager, Q8 Danmark A/S

T: +45 4112 6419

M: presse@q8.dk

Bæredygtig muliggører for mennesker i bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være en bæredygtig muliggører for mennesker i bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17