Silkeborg høster prisen som Årets Q8-station i Fyn og Midt- og Sønderjylland

Silkeborg høster prisen som Årets Q8-station i Fyn og Midt- og Sønderjylland

Q8 Silkeborg har fået en helt særlig pris. Servicestationen på Nordre Ringvej er nemlig kåret som årets bedste station i området som dækker Midt- og Sønderjylland samt Fyn.

Hos Q8 i Silkeborg skal de gøre plads på trofæhylden. Stationen har nemlig udmærket sig til prisen for Årets Station i Midt- og Sønderjylland og Fyn i 2023. En pris som Q8 uddeler hvert år i deres i alt fem distrikter.

”Prisen går i år til et team, hvor udviklingen resultatmæssigt har været fantastisk. Der har været en omfattende ombygning af stationen i løbet af de seneste par år, hvilket har krævet betydelige menneskelige ressourcer. De flotte resultater er opnået på baggrund af hele teamet i Silkeborg. Vi takker dem for deres enorme indsats, konstante gå-på-mod og fleksibilitet”, fortæller Claus Sørensen, distriktschef hos Q8 i Danmark.

Trods de omfattende ombygninger, som stationen har gennemgået, har teamet ikke ladet sig bremse. Dette har resulteret i flotte indsatser, og nu modtager de prisen som Årets Q8-station for deres distrikt i hånden.

Boost til det videre arbejde
Det er ikke kun medarbejderne på stationen, der har udvist en stærk mentalitet. Stationens kunder har også udvist støtte og opbakning. Det fortæller Bjørn Riishøj, forretningschef hos Q8 i Silkeborg:

”Jeg er enormt stolt over prisen på vegne af hele stationen. Det giver klart et boost til det videre arbejde med den ”nye” butik. Jeg er samtidig også taknemmelig - selvfølgelig til mine ansatte der virkelig har ydet en ekstraordinær indsats den seneste tid, men også til vores kunder, der har været virkelig forstående og søde i det forgangne år,” fortæller Bjørn Riishøj og fortsætter:

”Da vi blev nomineret til prisen, spurgte flere af vores kunder, hvordan de kunne gøre deres til, at vi ville vinde. Derfor bliver det vildt fedt at komme hjem til dem og fortælle, at vi rent faktisk vandt. Det er en stor anerkendelse og et skulderklap, der betyder så meget for os”.

Marie Sheye Lund, Kommunikationschef, Q8 Danmark A/S
M: presse@Q8.dk

Den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være den fortrukne muliggører for bæredygtig bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17