Gå til indhold
Viby J har årets bedste Q8-station i Midt- og Nordjylland: ”Ikke altid lige nemt at drive en døgnstation i et område som vores”

Pressemeddelelse -

Q8-servicestationen på Ormslevvej i Viby J kan nu glæde sig over titlen som årets bedste Q8-station i Midt- og Nordjylland. På stationen er der højt til loftet og altid tid til ekstra god service til kunderne.

God ledelse, store smil og god kundeservice. Det er blandt de rosende ord, der rettes mod Q8-servicestationen i Viby J, som er løbet af sted med prisen som Årets Station i Midt- og Nordjylland i 2023. Prisen er én blandt fem, som Q8 hvert år uddeler i deres i alt fem distrikter til stationer, der har udmærket sig i løbet af året.

”Prisen tildeles i år til et fantastisk team i Viby J, hvor resultaterne skabes gennem virkelig god ledelse. Arbejdsopgaverne bliver delegeret i overensstemmelse med medarbejdernes kompetencer og niveauer. Lederen på stationen gennemfører opfølgninger for at sikre, at medarbejderne trives i deres arbejde, hvilket skaber en høj arbejdsglæde blandt alle på stationen," siger Finn Bøvling, Distriktschef hos Q8 i Danmark og forsætter:

”I år topper teamet med de flotteste resultater nogensinde. Butikken står altid helt skrap, og du bliver altid mødt af smilende medarbejdere, som vil gå langt for deres kunder. Det er derfor de kommer igen og igen,” afslutter Finn Bøvling.

Kæmpe overraskelse
Glæden var ekstra stor hos vinderne, da de modtog prisen ved fredagens uddeling. Det har nemlig været en lang og sej kamp, da det kræver ekstra arbejde at drive en døgnstation.

”Jeg var overbevist om, at vi ikke ville løbe afsted med sejren i år - men der tog jeg heldigvis grueligt fejl. Det kom derfor som en enorm overraskelse, da vi så ender med at vinde prisen alligevel. Jeg ved de andre nominerede har gjort et flot stykke arbejde på deres stationer, og derfor kommer det lidt som en overraskelse for både Carsten og jeg,” siger Magnus Loft Larsen, souschef hos Q8 på Ormslevvej og afslutter:

”Jeg er pavestolt over vores station, men også over at have vundet prisen. Jeg vil ikke virke alt for selvfed, men jeg synes også, at vi har fortjent det - det er ikke altid lige nemt at drive en døgnstation i et område som vores, hvor der alt andet lige er lidt færre kunder i de sene nattetimer end på andre døgnstationer. ”

Marie Sheye Lund, Kommunikationschef, Q8 Danmark A/S
M: presse@Q8.dk

Den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være den fortrukne muliggører for bæredygtig bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17